Notă de informare pentru candidați
S.C. Complex Savoy S.A., denumit în cele ce urmează Savoy Hotel sau Societatea, o companie în continuă dezvoltare, specializată în servicii hoteliere, proprietara Hotelului Savoy, cu sediul social în Hotel Savoy, Mamaia, jud. Constanța, România, fiind înregistrată în Registru cu nr. J13/1157/1995, având Cod Unic de Înregistrare RO7252404, în calitate de operator de date și potențial angajator, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor –”GDPR”) ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punerea în aplicare a Regulamentului General privind protecția datelor și ale oricăror alte reglementări legale aplicabile privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal, cu buna-credință și în realizarea scopurilor specificate în prezenta ”Notă de informare”.
În calitate de candidat (”persoana vizată”) pentru un post deschis în cadrul Savoy Hotel (rol de Operator), acesta poate prelucra următoarele tipuri de date cu caracter personal cu privire la dumneavoastră:
informațiile incluse în actele de studii, atestate/certificate profesionale sau atestate emise de autoritățile de reglementare, specifice postului, vizele de ședere în țară, referințe, note de interviu, experiența profesională;
Categoriile de mai sus sunt solicitate specific doar pentru acele poziții unde informațiile respective sunt necesare, astfel este posibil ca in majoritatea pozițiilor deschise in cadrul Societății noastre, categoriile utilizate sa fie mai reduse.
Informațiile vor fi transmise de dvs. Direct către noi sau pot fi colectate indirect de la terțe părți, cum ar fi platforme electronice profesionale pe care le putem utiliza pentru promovarea posturilor disponibile în cadrul Savoy Hotel, de exemplu: eJobs, BestJobs sau prin intermediul paginii noastre de Facebook sau Linkedin.
Datele dvs. pot fi primite și prin intermediul site-ului nostru web, la secțiunea ”cariere”, Cariere | Savoy Hotel, unde veți regăsi un formular care va trebui completat în vederea trimiterii candidaturii, la care aveți posibilitatea să adăugați și CV-ul.
De asemenea, putem genera anumite date în legătură cu dumneavoastră, cum ar fi notele de interviu pe care le luam în cursul întâlnirii cu dumneavoastră.
Savoy Hotel prelucrează datele mai sus menționate în următoarele scopuri:
Temeiul juridic îl constituie:
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi stocate pe o perioada limitata de timp și în conformitate cu condițiile și prevederile legale, astfel:
Totodată, datele dvs. cu caracter personal pot fi prelucrate si pe durata existentei unei obligații legale pentru păstrarea datelor, respectiv pe durata existentei unui alt temei justificativ legal.
La expirarea termenului de prelucrare, datele cu caracter personal vor fi șterse sau anonimizate, după caz.
Nu va revine nicio obligație legală sau contractuală de a ne pune la dispoziție date cu caracter personal, însă, fără aceste date, nu putem să va contactăm si să va includem în procesul de selecție a candidaților. Dacă veți fi selectat, datele dumneavoastră vor fi necesare pentru evaluări ulterioare si încheierea contractului de muncă. În orice caz, va veți putea retrage oricând candidatura depusă la noi, indiferent de faza în care se află procesul de recrutare.
Datele dvs. vor fi divulgate în cadrul Societății doar către persoanele care au în atribuțiile de serviciu sarcini legate de gestionarea personalului (membrii departamentului de Resurse Umane) sau către managementul societății sau alte persoane care au nevoie de acces la Datele dvs. pentru a-și îndeplini atribuțiile specifice.
Societatea poate, de asemenea, să prezinte Datele dvs. unor terțe părți care furnizează servicii tehnice și organizaționale în legătură cu activitățile legate de resursele umane sau către consultanții Societății în scopurile menționate în această Notificare.
Societatea va exercita o diligență adecvată în selectarea furnizorilor de servicii și va solicita ca acești furnizori să mențină măsurile de securitate tehnice și organizaționale adecvate pentru a vă proteja datele și pentru a le procesa în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.
Societatea poate, de asemenea, să dezvăluie datele dvs. autorităților, după cum este necesar sau permis de prevederile legale și/sau un hotărâri ale instanțelor.
În aceste condiții, destinatarii datelor cu caracter personal pot include:
Ca regula, Societatea nu va transfera Datele în afara Uniunii Europene sau a Spațiului Economic European.
Societatea menține măsurile de securitate fizice, tehnice și organizatorice pentru a proteja Datele împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii, restricționării sau accesării accidentale, ilegale sau neautorizate, indiferent unde sunt procesate.
Politica noastră de securitate reglementează modul în care vă protejam Datele; o copie a acestei politici de securitate poate fi obținută de la Departamentul de Resurse Umane.
În conformitate cu dispozițiile aplicabile în ceea ce privește datele personale, vă informăm că aveți următoarele drepturi, care pot fi exercitate prin adresarea unei cereri în acest sens utilizând datele de contact indicate în Secțiunea (10) de mai jos:
Aceste drepturi nu sunt absolute și fără limită de exercitare, acest lucru însemnând că dacă în urma analizării cererii dumneavoastră o vom găsi neîntemeiată, o vom respinge. Desigur, vom explica motivele respingerii, iar dumneavoastră veți putea înainta, dacă veți considera oportun, plângere în fața Autorității de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), la următoarele date de contact:
Web page: http://www.dataprotection.ro
Adresa e-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Tel.: 40.318.059.211/ +40.318.059.212
În considerarea dispozițiilor legale aplicabile, Societatea a desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor, pe care îl puteți contacta, în cazul oricăror nelămuriri, întrebări sau solicitări, la adresa de e-mail: dpo@savoyhotel.ro .
Puteți, de asemenea, să ne scrieți folosind următoarele date de contact:
Adresa: Hotel Savoy, Mamaia, jud. Constanța, România.
Responsabil cu protecția datelor : Dana Boerescu
Telefon: 0241606901
Vom depune toate diligențele pentru a vă răspunde la solicitare în termen de 30 de zile din momentul primirii acesteia, conform dispozițiilor GDPR. Acest termen poate fi totuși prelungit in funcție de complexitatea cererii, volumului mare de cereri primite într-o anumită perioadă sau imposibilitatea de a identifica persoana solicitantului într-un termen util.
Dacă aveți întrebări cu privire la această Notificare sau doriți (i) să accesați sau să revizuiți datele dvs. sau să aflați mai multe informații în legătură cu acestea sau (ii) să faceți alt tip de solicitare legată de datele dvs., vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal sau departamentul HR.