Regulamente Campanii concursuri

Regulamentul Oficial al Campaniei
„Vacanțe cu Surprize –Ce Știi și Ce Crezi?”

Regulamentul Oficial al Campaniei
„Vacanțe cu Surprize – Ce Știi și Ce Crezi?”

Acest regulament oficial (denumit în continuare „Regulamentul”) este întocmit în conformitate cu legislația aplicabilă și cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR). Regulamentul stabilește termenii și condițiile de participare la campania promoțională „Vacanțe cu Surprize – Ce Știi și Ce Crezi?” (denumită în continuare „Campania”). Participarea la Campanie implică acceptarea integrală și necondiționată a prevederilor prezentului Regulament.

Articolul 1. Organizatorul campaniei

1.1. Organizatorul Campaniei este S.C. COMPLEX SAVOY S.A., persoană juridică română, cu sediul social în stațiunea Mamaia, municipiul Constanța, județul Constanța (Hotel „Savoy”), înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Constanța sub nr. J1995001157136, Cod Unic de Înregistrare (CUI) RO7252404, reprezentată legal conform actelor constitutive. În prezentul Regulament, S.C. COMPLEX SAVOY S.A. va fi denumită „Organizatorul”.

1.2. Partenerul Campaniei (promotor) este S.C. TENSA ART DESIGN S.A., persoană juridică română, cu sediul în Str. Păcii nr. 22E, comuna Chiajna, județul Ilfov, înregistrată la O.R.C. Ilfov sub nr. J23/1078/2010, CUI RO25170469. S.C. TENSA ART DESIGN S.A. este denumită în continuare „Partenerul” sau „LENSA”. Partenerul LENSA sprijină desfășurarea Campaniei în calitate de promotor, prin transmiterea către abonații săi a unui newsletter ce conține invitația de participare (quiz-ul) la Campanie, în colaborare cu Organizatorul.

Articolul 2. Denumirea campaniei

Campania promoțională organizată conform prezentului Regulament poartă denumirea „Vacanțe cu Surprize – Ce Știi și Ce Crezi?” și va fi menționată ca atare în materialele promoționale și în comunicările legate de aceasta.

Articolul 3. Perioada de desfășurare

Campania se desfășoară în perioada 26 mai 2025 – 1 iunie 2025 (inclusiv). Ultima zi de participare este 1 iunie 2025, ora 23:59:59 (ora României). După încheierea acestei perioade, participarea la Campanie nu va mai fi posibilă, iar Organizatorul nu va mai oferi vouchere în cadrul prezentei Campanii.

Articolul 4. Condiții de participare

Pentru a fi eligibile la participare, persoanele fizice trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

• Să aibă vârsta de cel puțin 18 ani împliniți la data începerii Campaniei și să dețină cetățenie română (domiciliu/reședință în România).

Participarea este permisă exclusiv prin completarea integrală a quiz-ului aferent Campaniei, primit prin newsletter-ul LENSA transmis de Partener. Nu este posibilă înscrierea prin alte mijloace (ex: înscrieri la recepția hotelului, telefonic, etc.).

• Participarea la Campanie presupune furnizarea de către participant a datelor personale reale și valide: nume, prenume și adresă de e-mail. Aceste date sunt necesare pentru contactarea participanților și trimiterea voucherului (detalii în Art. 8 privind protecția datelor).

Nu pot participa la Campanie angajații Organizatorului și ai Partenerului (LENSA), precum și rudele de gradul I (părinți, copii, soț/soție) ale acestora. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și invalida participările care contravin acestei prevederi.

Nota: Participarea la Campanie este gratuită; înscrierea și completarea quiz-ului nu implică nicio taxă sau obligație de cumpărare pentru participanți.

Articolul 5. Mecanismul campaniei

5.1. Desfășurarea quiz-ului: În perioada Campaniei, Partenerul va trimite abonaților newsletter-ului LENSA un e-mail conținând un link către un quiz de cunoștințe/intrebări sub brandul Campaniei „Ce Știi și Ce Crezi?”. Participanții vor accesa quiz-ul prin acest link și vor completa răspunsurile, împreună cu datele personale solicitate (menționate la Art. 4).

5.2. Acordarea voucherului: După completarea cu succes a quiz-ului (transmiterea tuturor răspunsurilor și a datelor valide solicitate), fiecare participant eligibil va primi, pe adresa de e-mail furnizată la înscriere, un voucher electronic în valoare de 1500 lei, oferit de Hotel Savoy Mamaia. Trimiterea voucherului se va face automat de către Organizator, pe email, în termen de maximum 24 de ore de la înregistrarea participării.

5.3. Limitarea participărilor: Fiecare participant poate beneficia de un singur voucher în cadrul Campaniei, corespunzător unei singure participări valide. În mod obișnuit, o persoană are dreptul la o singură completare a quiz-ului pe toată durata Campaniei. Organizatorul își rezervă dreptul de a invalida participările multiple (dacă aceleași date personale – ex. același nume și/sau telefon – sunt folosite pentru înscrieri diferite).

5.4. Adresă de e-mail validă: Este obligatoriu ca participarea să se facă utilizând o adresă de e-mail activă, la care participantul are acces, și care nu figurează ca „dezabonată” (unsubscribe) în baza de date a Organizatorului. Dacă adresa de e-mail folosită de participant a fost anterior dezabonată din comunicările Organizatorului (Savoy), este posibil ca voucherul să nu poată fi livrat. Participările realizate cu astfel de adrese de e-mail pot fi considerate nevalide, fără ca Organizatorul să aibă vreo obligație de compensare.

5.5. Neprimirea voucherului – măsuri de remediere: În situația în care un participant eligibil nu primește voucherul prin e-mail în termen de 24 de ore de la completarea quiz-ului, acesta este rugat să verifice inclusiv folderul de Spam/Junk al căsuței de email. Dacă voucherul totuși nu a fost recepționat, participantul are dreptul să refacă quiz-ul, o singură dată suplimentară, folosind o altă adresă de e-mail activă. O astfel de nouă încercare este permisă exclusiv pentru a remedia eventuale probleme tehnice de livrare și nu va fi considerată o încălcare a regulii privind o singură participare per persoană, cu condiția ca același participant să nu folosească intenționat identități diferite pentru a obține multiple vouchere. În cazul în care, nici după a doua încercare, voucherul nu este primit, participantul poate contacta Organizatorul (de ex. la adresa de email oficială a hotelului) pentru asistență.

Articolul 6. Condiții de utilizare a voucherului

Voucherul oferit în cadrul acestei Campanii poate fi utilizat în următoarele condiții, care trebuie respectate cumulativ de către beneficiari:

Valoare și emitent: Voucherul are o valoare nominală fixă de 1500 lei și este emis de Organizator (Hotel Savoy Mamaia). Valoarea sa nu poate fi modificată și nu este divizibilă.

Servicii acoperite și perioadă de valabilitate: Voucherul este valabil exclusiv pentru achiziționarea de pachete turistice All Inclusive la Hotelul Savoy Mamaia, pentru un sejur de minimum 4 nopți, care trebuie să fie efectuat în perioada 1 iulie 2025 – 31 august 2025 (inclusiv). Rezervările efectuate în afara acestei perioade sau pentru sejururi mai scurte de 4 nopți nu sunt eligibile pentru utilizarea voucherului.

Utilizare unică per rezervare: Un singur voucher poate fi folosit pentru o rezervare (sejur). Voucherul nu este transferabil unei alte persoane și nu poate fi utilizat decât de către participantul căruia i-a fost emis (sau de către familia acestuia, în cazul în care rezervarea se face pe numele participantului). De asemenea, voucherul nu este convertibil în bani (numerar sau rambursare bancară) și nu poate fi folosit pentru alte servicii decât cele specificate (de ex. nu poate fi folosit pentru achiziții de produse sau servicii neincluse în pachetul All Inclusive).

Cumularea cu alte oferte: Voucherul este cumulabil cu alte oferte, discount-uri sau promoții ale Hotelului Savoy doar în măsura în care condițiile acelor oferte permit utilizarea cumulată cu vouchere sau alte reduceri. Participantul este responsabil să informeze hotelul despre intenția de a folosi voucherul în momentul rezervării. În caz de neclarități privind posibilitatea cumulării voucherului cu o altă ofertă, decizia finală aparține Organizatorului.

Modalitatea de valorificare: Pentru a valorifica voucherul, beneficiarul trebuie să contacteze direct recepția sau departamentul de rezervări al Hotelului Savoy Mamaia (telefonic sau prin email la adresele oficiale ale hotelului) și să facă o rezervare conform condițiilor de mai sus. La efectuarea rezervării, beneficiarul va forwarda voucherul (primit pe email). Reducerea de 1500 lei se va aplica la costul total al sejurului, în conformitate cu termenii pachetului rezervat. Orice sumă ce depășește valoarea voucherului va fi achitată de către client conform politicilor hotelului.

Important: Voucherul obținut în cadrul Campaniei nu poate fi revândut sau oferit spre schimb. Orice tentativă de utilizare frauduloasă (ex: multiplicarea sau falsificarea voucherului) atrage anularea acestuia și poate conduce la respingerea rezervării, Organizatorul rezervându-și dreptul de a lua măsuri legale în astfel de cazuri.

Articolul 7. Limitări și responsabilități

Răspundere limitată pentru defecțiuni tehnice: Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru emailuri sau notificări care nu ajung la participanți din cauze tehnice independente de voința sa. Astfel de cauze pot include, fără a se limita la: defecțiuni ale rețelelor de internet, probleme ale serverelor de email, erori de software, căderi de curent, setări de filtrare ale furnizorilor de email (ex: mesaje ajunse în Spam) sau alte situații care pot împiedica primirea la timp a comunicărilor ori voucherelor. Participanții înțeleg și acceptă că eventualele întârzieri sau pierderi ale mesajelor de confirmare/voucher nu pot fi imputate Organizatorului în asemenea circumstanțe.

Corectitudinea datelor furnizate: Organizatorul nu este responsabil pentru situațiile în care un participant furnizează date incorecte sau incomplete (ex. adrese de e-mail greșite, nume eronate) sau folosește o adresă de email inactivă/dezafectată ori dezabonată, fapt ce poate conduce la imposibilitatea contactării sale sau la neprimirea voucherului. Participanții poartă întreaga responsabilitate pentru acuratețea datelor de contact furnizate la înscriere.

Respectarea Regulamentului: Prin participarea la Campanie, toți participanții declară că au citit, au înțeles și sunt de acord să respecte integral termenii și condițiile prezentului Regulament. Nerespectarea oricărei prevederi din Regulament de către un participant poate duce, la decizia unilaterală a Organizatorului, la invalidarea participării acestuia și la neacordarea sau anularea voucherului câștigat, fără vreo compensație suplimentară și fără ca participantul descalificat să poată avea pretenții împotriva Organizatorului.

Dreptul Organizatorului de modificare/suspendare: Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament (inclusiv, dar fără a se limita la, durata Campaniei, mecanismul de desfășurare, condițiile voucherului) și/sau de a suspenda ori înceta Campania înainte de termenul stabilit, pentru motive temeinice (cum ar fi apariția unui eveniment de forță majoră, decizii ale autorităților, schimbări legislative, sau alte situații neprevăzute care ar afecta derularea corectă a Campaniei). Orice modificare sau încetare anticipată va fi adusă la cunoștința publicului și a participanților în timp util, prin aceleași canale folosite pentru promovarea Campaniei (de ex. website-ul oficial al Hotelului Savoy Mamaia – savoyhotel.ro, secțiunea noutăți/regulamente, și/sau comunicări email). Modificările astfel anunțate vor produce efecte de la data comunicării lor publice. În cazul în care un participant nu este de acord cu modificările aduse Regulamentului, acesta are libertatea de a înceta participarea la Campanie, fără ca aceasta să afecteze eventualul voucher deja obținut înainte de modificare.

Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor: Campania și prezentul Regulament se supun legilor în vigoare din România. Eventualele litigii sau dispute apărute între Organizator și oricare dintre participanți în legătură cu desfășurarea Campaniei vor fi rezolvate, pe cât posibil, pe cale amiabilă. În cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiile vor fi înaintate spre soluționare instanțelor judecătorești competente din jurisdicția sediului Organizatorului (respectiv instanțelor competente din municipiul Constanța), fiind aplicabile dispozițiile legale române relevante. Participanții nu vor putea pretinde continuarea Campaniei sau despăgubiri în cazul suspendării sau încetării acesteia conform prezentului Regulament.

Articolul 8. Protecția datelor cu caracter personal

8.1. Operatorul de date: În contextul desfășurării Campaniei, Organizatorul (S.C. Complex Savoy S.A.) acționează în calitate de operator de date cu caracter personal. Datele personale colectate de la participanți vor fi prelucrate în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor – GDPR (Regulamentul UE 2016/679) și cu legislația națională aplicabilă în vigoare. Partenerul LENSA acționează de asemenea ca operator de date independent fiind răspunzător pentru constituirea bazei de date căreia această campanie i se adresează, în măsura în care efectuează transmiterea quizz-ului prin email.

Având în vedere principiul responsabilității enunțat de GDPR, atât organizatorul, cât și partenerul îți asumă responsabilitatea prelucrării datelor cu caracter personal efectuate în cadrul campaniei, corespondent rolului asumat și în limitele stabilite prin prezentul Regulament.

8.2. Datele personale colectate,  scopurile prelucrării și temeiul legal asociat fiecărui scop declarat:

Pentru Organizator:

Colectarea datelor pentru desfășurarea Campaniei se face electronic în Google Forms și pe site-ul www.savoyhotel.ro, prin furnizarea acestora în mod direct de către persoana vizată, în urma accesării link-ului campaniei în cadrul newsletter-ului primit de aceasta de la Partener.

Pentru Partener:

Campania este oferită tuturor persoanelor înscrise în baza de date a Partenerului ca un beneficiu suplimentar, aceasta fiindu-le adusă la cunoștință participanților eligibili prin intermediul corespondenței electronice.

8.3. Operațiunile de prelucrare: În cadrul Campaniei, vor fi efectuate următoarele operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Pentru Organizator: colectare, evaluare, transmitere e-mail în cadrul campaniei, transmitere de newslettere post-campanie, stocare, ștergere.

Pentru Partener: transmitere newsletter cu informarea privind organizarea Campaniei.

8.4. Stocarea datelor:

Datele personale colectate vor fi stocate de Organizator pe o durată de maximum 5 (cinci) ani de la data încheierii Campaniei, în conformitate cu Politica de confidențialitate disponibilă pe site-ul oficial al Hotelului Savoy Mamaia. Această perioadă este justificată de nevoia de a păstra evidențele referitoare la organizarea campaniilor promoționale, de a asigura trasabilitatea acordării beneficiilor (ex. vouchere), precum și în scop de audit, arhivare, soluționare eventuale litigii sau îndeplinirea obligațiilor legale ale Organizatorului.

La expirarea perioadei de stocare, datele vor fi șterse sau anonimizate într-un mod sigur, astfel încât participantul să nu mai poată fi identificat.

Persoanele vizate își pot exercita în orice moment dreptul de a solicita ștergerea datelor, însă, datele vor putea fi șterse, parțial sau total, în urma unei analize contextuale, conform prevederilor cuprinse în GDPR.

8.5. Drepturile participanților: În conformitate cu legislația în vigoare în materia protecției datelor, participanților la Campanie le sunt garantate următoarele drepturi cu privire la datele lor cu caracter personal:

Dreptul de acces – dreptul de a obține de la Organizator confirmarea că datele sale sunt prelucrate și de a primi informații privind detaliile prelucrării, precum și o copie a datelor personale prelucrate.

Dreptul la rectificare – dreptul de a solicita corectarea sau completarea datelor personale inexacte sau incomplete. Participanții au responsabilitatea de a asigura că datele furnizate sunt actuale și corecte.

Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – dreptul de a obține ștergerea datelor personale în situațiile prevăzute de lege (de ex. dacă datele nu mai sunt necesare pentru scopurile menționate sau dacă prelucrarea a fost ilegală ori în cazul în care participantul își retrage consimțământul acolo unde prelucrarea se bazează exclusiv pe consimțământ, etc.).

Dreptul la restricționarea prelucrării – dreptul de a obține suspendarea temporară a prelucrării datelor, în anumite situații prevăzute de lege (de ex. când se contestă exactitatea datelor, pe perioada verificării și rectificării acestora).

Dreptul la portabilitatea datelor – dreptul de a primi datele personale furnizate, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, și dreptul de a transmite aceste date altui operator, acolo unde este aplicabil (de ex., dacă participantul dorește ca Organizatorul să transmită direct datele sale altui operator, acest lucru va fi realizat dacă este fezabil din punct de vedere tehnic).

Dreptul la opoziție – dreptul de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării datelor personale care se bazează pe interesul legitim al Organizatorului. În caz de opoziție, dacă nu există motive legitime și imperioase care să prevaleze, Organizatorul va înceta prelucrarea respectivelor date. De asemenea, participantul are dreptul de a se opune oricând prelucrării datelor sale în scop de marketing direct, dacă ar fi cazul.

Dreptul de a-și retrage consimțământul – în situațiile în care prelucrarea se bazează pe consimțământul participantului (de exemplu, dacă ulterior Campaniei participantul și-ar da consimțământul pentru a primi oferte de marketing), acesta are dreptul să își retragă în orice moment consimțământul acordat, fără ca această retragere să afecteze legalitatea prelucrării de dinainte de retragere.

Dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere – dreptul de a se adresa cu o plângere către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), în cazul în care consideră că i-au fost încălcate drepturile privind protecția datelor. De asemenea, participantul are dreptul de a se adresa instanțelor competente pentru a-și apăra drepturile în materie de protecție a datelor.

Deși drepturile enunțate mai sus sunt drepturi fundamentale ale omului, acestea nu sunt drepturi absolute (cum e dreptul la viață, muncă sau educație), acordarea lor făcând obiectul unei analizei.

8.6. Exercitarea drepturilor: Pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile de mai sus, participantul poate trimite o cerere scrisă, datată și semnată, către Organizator, fie prin poștă (la adresa sediului social menționată la Art. 1.1), fie prin e-mail (la adresa oficială a Organizatorului: office@savoy.ro, sau către Responsabilul cu Protecția Datelor: dpo@savoyhotel.ro). Cererea trebuie să provină de la persoana vizată (participantul) și poate fi formulată gratuit. Organizatorul va furniza un răspuns și va îndeplini solicitarea în termenele prevăzute de GDPR (în mod obișnuit, în cel mult 30 de zile de la primirea unei cereri valide).

8.7. Securitatea datelor: Organizatorul asigură că a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja datele personale ale participanților împotriva accesului neautorizat, divulgării, alterării sau distrugerii acestora. Doar personalul autorizat al Organizatorului (sau al Partenerului, în limita necesară pentru desfășurarea Campaniei) are acces la datele colectate, în baza principiului „necesității de a cunoaște”. Toate părțile implicate în prelucrarea datelor sunt obligate să păstreze confidențialitatea acestora.

8.8. Politica de confidențialitate: Informații detaliate despre practicile Organizatorului în materie de protecție a datelor se regăsesc în Politica de Confidențialitate a Hotelului Savoy Mamaia, disponibilă pe website-ul oficial al acestuia (secțiunea „Politica de confidențialitate”) sau accesând direct link-ul: https://www.savoyhotel.ro/politica-de-confidentialitate. Participanților li se recomandă să consulte această politică pentru o mai bună înțelegere a modului în care datele lor pot fi prelucrate și protejate.

________________________________________

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat în conformitate cu prevederile legale și este pus la dispoziția publicului pe site-ul oficial al Organizatorului. Orice informații sau clarificări suplimentare pot fi solicitate la datele de contact ale Organizatorului menționate mai sus.

Prin participarea la Campanie, fiecare participant declară că a citit prezentul Regulament, îl înțelege și îl acceptă în totalitate. Regulamentul rămâne valabil pe toată durata Campaniei și pentru o perioadă de 60 de zile după încheierea acesteia, pentru eventualele proceduri post-campanie (validări finale, soluționarea reclamațiilor).

Regulament Oficial al Tombolei
„Ochelarii care îți arată vacanța”

Regulament Oficial al Tombolei „Ochelarii care îți arată vacanța”

Prezenta tombolă publicitară este organizată în conformitate cu prevederile art. 41 din Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață (republicată), precum și cu respectarea Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția datelor (GDPR) și a legislației naționale aplicabile. Participarea la tombola „Ochelarii care îți arată vacanța” implică acceptarea integrală și necondiționată a prezentului Regulament oficial (denumit în continuare „Regulamentul”). Regulamentul este întocmit și făcut public conform legii, fiind disponibil în mod gratuit pe site-ul Organizatorului și la solicitare, pe toată durata tombolei.

1. Organizatorul și Partenerul

Organizatorul tombolei este S.C. COMPLEX SAVOY S.A., societate cu sediul în Mamaia, Municipiul Constanța, județul Constanța, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J1995001157136, având Codul Unic de Înregistrare (CUI) RO7252404. Date de contact ale Organizatorului: Tel. 0241-606.900, Email: rezervari@savoyhotel.ro.

Partenerul (co-organizator) al tombolei este S.C. TENSA ART DESIGN S.A., societate cu sediul social în Str. Păcii nr. 22, comuna Chiajna, județ Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/1078/2010, având CUI RO25170469, ce desfășoară activitatea sub brandul „LENSA”. Date de contact ale Partenerului: Tel. 0371-525.343, Email: office@lensa.ro. Partenerul participă la organizarea tombolei în special prin oferirea premiilor constând în voucherele LENSA și promovarea tombolei, conform prezentului Regulament.

Organizatorul va derula tombola și va asigura desfășurarea acesteia în condițiile prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți participanții.

2. Durata și aria de desfășurare a tombolei

Tombola „Ochelarii care îți arată vacanța” se desfășoară online, pe teritoriul României, în perioada stabilită mai jos. Perioada tombolei va începe la data trimiterii primului newsletter de promovare a tombolei și va dura 7 zile calendaristice de la acea dată. Astfel, începând cu data de 12 mai 2025, dată la care este expediat primul newsletter care anunță oficial tombola, și până la data de 18.05.2025 (inclusiv) la ora 23:59, participanții se pot înscrie în tombolă, conform mecanismului descris. După încheierea perioadei de desfășurare, înscrierile nu vor mai fi luate în considerare.

Tombola este organizată și accesibilă prin intermediul internetului (website/formular online), nefiind limitată teritorial atâta timp cât participanții îndeplinesc condițiile de participare. Toate acțiunile legate de tombola (înscriere, extragere câștigători, anunțarea și livrarea premiilor) se vor desfășura în mediul online, conform Regulamentului.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica perioada de desfășurare (de exemplu, să decaleze datele de start/stop sau să prelungească durata tombolei), dar orice astfel de modificare va fi anunțată public în mod oficial, în același mod în care a fost făcut public și prezentul Regulament, și nu va afecta înscrierile deja realizate.

3. Dreptul de participare (Eligibilitate)

La tombola „Ochelarii care îți arată vacanța” poate participa orice persoană fizică cu vârsta de 18 ani împliniți până la data înscrierii, care are domiciliul sau reședința în România și care se înscrie valabil în perioada și condițiile menționate în Regulament. Participarea la tombolă este gratuită și necondiționată de cumpărarea vreunui produs sau serviciu de la Organizator sau Partener. Tombola are caracter gratuit, înscrierea realizându-se exclusiv prin furnizarea datelor personale cerute în formularul de înscriere, fără nicio taxă de participare.

Nu au dreptul să participe la această tombolă următoarele persoane, chiar dacă îndeplinesc condițiile de mai sus:

● angajații (și colaboratorii direcți) ai Organizatorului S.C. Complex Savoy S.A.;

● angajații (și colaboratorii direcți) ai Partenerului S.C. Tensa Art Design S.A. (Lensa);

● soțul/soția și rudele de gradul I (copii și părinți) ale persoanelor menționate mai sus.

În cazul în care astfel de persoane se înscriu totuși și ar fi desemnate câștigătoare, ele vor fi descalificate, iar premiul nu va fi atribuit respectivelor persoane, procedându-se la o nouă extragere conform Secțiunii 6 și 7 din Regulament.

4. Modalitatea de înscriere în tombolă

Înscrierea la tombola „Ochelarii care îți arată vacanța” se realizează exclusiv online, prin completarea formularului de participare pus la dispoziție de Organizator (de exemplu, pe site-ul savoyhotel.ro sau prin intermediul unui link distribuit prin newsletter/alte canale oficiale). Pentru a se înscrie valid, participanții trebuie să furnizeze următoarele date personale în formularul de înscriere: nume, prenume, adresă de email și număr de telefon valid. Toate câmpurile sunt obligatorii pentru participare, în vederea identificării și contactării eventualilor câștigători.

În plus, fiecare participant trebuie să își exprime în mod explicit consimțământul cu privire la:

acceptarea prezentului Regulament oficial al tombolei;

acceptarea Politicii de Confidențialitate a Organizatorului (care include informații despre prelucrarea datelor personale).

Acest consimțământ se realizează prin bifarea căsuțelor dedicate din formularul de înscriere (pentru Regulament și pentru Politica de Confidențialitate). Fără acordul expres pentru aceste condiții, înscrierea nu va fi considerată valabilă.

Condiții de înscriere și limitări:

● Fiecare persoană eligibilă (conform Secțiunii 3) se poate înscrie o singură dată în cadrul tombolei. Înscrierea multiplă a aceleiași persoane, de exemplu folosind adrese de email diferite, este interzisă. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și invalida participările suspecte de dublură sau fraudă. În situația în care un participant trimite multiple înscrieri (de pe aceeași adresă de email sau cu același nume), se va lua în considerare o singură înscriere (prima înregistrată în sistem), celelalte fiind invalidate.

● Participanții sunt responsabili de corectitudinea datelor furnizate la înscriere. Orice eroare în completarea adresei de email sau a numărului de telefon care împiedică contactarea câștigătorului poate duce la invalidarea câștigului, Organizatorul nefiind responsabil pentru imposibilitatea contactării din cauza datelor incorecte sau incomplete furnizate de participant.

● Înscrierea este posibilă doar în perioada tombolei menționată la Secțiunea 2. Orice înscriere realizată înainte de data de start sau după data de închidere a tombolei (conform orei și datei limită stabilite) nu va fi luată în considerare de sistemul de participare.

● Participarea la tombolă este liberă și voluntară. Prin înscriere, fiecare participant confirmă că îndeplinește condițiile de eligibilitate și că a furnizat informații reale și corecte.

După completarea și trimiterea formularului online, participantul va primi un email de confirmare de inscriere la tombola. Nu se percep niciun fel de taxe sau costuri pentru înscrierea la tombolă, cu excepția eventualelor costuri de acces la internet suportate de participanți pentru completarea formularului (costuri care nu sunt impuse de Organizator).

Nota: In cazul in care adresa de e-mail folosita la inscrierea in tombola figureaza in baza de date a organizatorului ca 'unsubscribed' (dezabonata) la momentul inregistrarii, aceasta nu va fi eligibila pentru participarea la extragere si, implicit, pentru castigarea unui eventual premiu. In aceasta situatie, participantul va primi, in cursul aceleiasi zile, un e-mail de informare transmis de pe adresa rezervari@savoyhotel.ro, prin care i se va solicita inscrierea cu o alta adresa de e-mail valida pentru a putea valida participarea la tombola.

5. Premiile oferite

În cadrul tombolei „Ochelarii care îți arată vacanța” se acordă, prin tragere la sorți, 3 premii, după cum urmează:

Premiul 1 cu valoarea intre 2964 lei si 4446 lei: o vacanță de 3 nopți (4 zile, 3 nopți) in regim All Inclusive Ultra Boost la Hotel Savoy Mamaia, valabilă în perioada 13 – 16 iunie 2025, în cameră Dublă Family cu vedere la mare.

Pachetul de cazare este destinat urmatoarelor optiuni:

● 2 adulți – valoarea pachetului: 2964 lei

● 2 adulti + 1 copil cu varsta de pana la 12 ani (cazați în aceeași camera): valoarea pachetului: 3804 lei

● 2 adulti + 2 copii cu vârste de până la 12 ani (cazați în aceeași cameră) – valoarea pachetului: 4446 lei

Pachetul include toate facilitățile All Inclusive Ultra Boost oferite de hotel (mese, băuturi și servicii conform ofertei standard a hotelului pentru acest pachet),descrise în 🔗Anexa nr.1 🔗la prezentul regulament .

● Premiul 2: Un voucher cadou LENSA în valoare de 1500 lei, oferit de Partenerul Lensa, sub forma unui voucher electronic, care poate fi utilizat pentru achiziționarea de produse din orice magazin Lensa sau pe www.lensa.ro (ochelari de vedere, ochelari de soare, lentile, accesorii etc.), în conformitate cu termenii și condițiile Lensa referitoare la utilizarea voucherelor cadou.

Premiul 3: Un voucher cadou LENSA în valoare de 1000 lei, oferit de Partenerul Lensa,  sub forma unui voucher electronic, care poate fi utilizat pentru achiziționarea de produse din orice magazin Lensa sau pe www.lensa.ro , în conformitate cu aceleasi conditii mentionate anterior

Valoarea premiilor:

Premiul 1 (vacanța) are  valoarea   indicata de furnizorul serviciului, partenerul Hotel Savoy. Aceasta include cazarea și serviciile aferente pachetului All Inclusive Ultra Boost pentru 2 adulți, 2 adulți + 1 copil cu vârsta de până la 16 ani sau 2 adulți + 2 copii cu vârste de până la 12 ani (cazați în aceeași cameră) în perioada menționată (valoarea exactă poate varia în funcție de componenta familiei dar nu mai mult de 4446 lei).

Voucherele LENSA (Premiul 2 și 3) au valori nominale fixe de 1500 lei, respectiv 1000 lei. Toate valorile includ TVA. Orice eventuale impozite datorate pentru veniturile din premii vor fi suportate de Organizator, conform legislației fiscale în vigoare (vezi Secțiunea 11 - Dispoziții finale).

Condiții și caracteristici ale premiilor:

Vacanta (Premiul 1) este valabilă numai pentru perioada fixa 13–16 iunie 2025. Datele de sejur nu pot fi modificate la cererea câștigătorului. Dacă câștigătorul nu poate beneficia de vacanță în perioada stabilită, premiul se consideră pierdut (anulat) pentru acel câștigător, fără drept de compensare sau vreo despăgubire. Premiul nu este transmisibil unei alte persoane și nu poate fi preschimbat în bani sau în alt beneficiu. Câștigătorul va beneficia de condițiile oferite de Hotel Savoy conform pachetului All Inclusive Ultra Boost (toate mesele incluse, băuturi, acces la facilități etc.), descris în 🔗Anexa nr.1 🔗 la prezentul Regulament. Nu sunt incluse în premiu transportul până la locația hotelului și de la hotel, precum și alte cheltuieli personale ale câștigătorului și însoțitorilor (de ex. costuri suplimentare în afara pachetului all-inclusive, servicii neincluse în pachet, eventuale servicii suplimentare). Acestea vor fi în sarcina câștigătorilor. La check-in în hotel, câștigătorul și însoțitorul/însoțitorii vor trebui să prezinte acte de identitate valide. Exista posibilitatea achitării suplimentare în cazul optarii pentru un alt tip de serviciu, upgrade camera, extinderea perioadei vacantei, etc , conform ofertei active la momentul solicitării – pentru mai multe informații contactați-ne la 0241 606 900.

Voucherele LENSA (Premiile 2 și 3) vor fi emise în format electronic (cod voucher sau cod promoțional unicat) și vor putea fi folosite o singură dată fiecare, pentru a achiziționa produse de pe site-ul www.lensa.ro sau din magazinele fizice Lensa aflate pe teritoriul Romaniei, până la concurența valorii menționate. Dacă valoarea cumpărăturilor este mai mare decât valoarea voucherului, diferența va fi suportată de catre câștigător; dacă valoarea comenzii este mai mica decat valoarea voucherului, diferența nu se returneaza si se considera pierduta. Voucherele nu pot fi preschimbate în bani și nu pot fi transferate unei alte persoane fără acordul Lensa. Termenii exacți de utilizare (inclusiv eventuale date de expirare ale voucherelor) vor fi comunicați câștigătorilor odată cu transmiterea voucherelor prin email.

● Fiecare participant poate câștiga un singur premiu. În eventualitatea puțin probabila în care  un participant ar fi desemnat castigator de două ori (de exemplu,similar in situatia in care, contrar prevederilor regulamentului s-a inscris de doua ori utilizand date similare),acestuia i se va atribui un singur premiu, respectiv cel cu valoarea cea mai mare. Pentru celălalt premiu  se va organiza o nouă extragere, in vederea desemnarii unui alt câștigător.

● Premiile acordate sunt oferite in forma si conditiile specificate în prezentul Regulament. Câștigătorii nu pot solicita modificarea caracteristicilor premiului, schimbarea perioadei vacanței,  inlocuirea voucherului cu unul  de altă valoare sau cu produse specifice, ori  acordarea contravalorii în bani. Organizatorul și Partenerul nu își asumă responsabilitatea pentru refuzul câștigătorului de a beneficia de premiu din motive personale sau pentru indisponibilitatea  acestuiade a valorifica premiul. În astfel de situatii, premiul se consideră a fi fost renunțat  de catre câștigător și rămâne la dispoziția Organizatorului, care poate decide atribuirea acestuia unei rezerve (conform Secțiunii 7) sau anularea sa.

● Eventualele probleme legate de folosirea voucherelor (de ex., dificultăți tehnice la aplicarea codului) vor fi soluționate cu sprijinul Partenerului Lensa,, prin mijloacele de comunicare indicate la art.1 În ceea ce privește sejurul la hotel, acesta va fi oferit în condițiile standard de calitate ale Hotelului Savoy pentru pachetul All-inclusive Ultra Boost, orice nemulțumiri urmând a fi gestionate conform regulilor de funcționare ale hotelului.

6. Desemnarea câștigătorilor (Tragerea la sorți)

Câștigătorii tombolei vor fi desemnați prin tragere la sorți aleatorie, după încheierea perioadei de înscriere (Secțiunea 2). Extragerea va fi efectuată de către Organizator, în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la data închiderii tombolei (în data de 18 mai 2025) prin platforma random.org.

Mecanismul de extragere va asigura aleatoritatea și imparțialitatea selecției, astfel: toate adresele de email valide înscrise în tombola în perioada eligibilă vor fi introduse pe platforma Random.org. Prin intermediul acestei platforme, se va genera aleator o ordine a participanților sau se vor selecta direct câștigătorii. Primii 3 participanți extrași vor fi desemnați câștigători ai premiilor oferite, în ordinea premiilor enumerate la Secțiunea 5. Concret, primul extras va primi Premiul 1 (vacanța), al doilea extras Premiul 2 (voucher Lensa 1500 lei), iar al treilea extras Premiul 3 (voucher Lensa 1000 lei).

Pentru transparență, tragerea la sorți va fi înregistrată video integral. Videoclipul va surprinde procesul de selecție a câștigătorilor (de la lista de participanți până la obținerea rezultatului pe platforma aleatorie). După finalizarea extragerii, Organizatorul va pune la dispoziția tuturor participanților această înregistrare – un link către video va fi trimis prin email către toate adresele de email înscrise, astfel încât fiecare participant să poată vedea modul în care a fost efectuată extragerea și rezultatele acesteia.

Extragerea se va realiza o singură dată pentru cele 3 premii, însă Organizatorul va extrage și un număr de rezerve (suplimentar față de primii 3 extrași), care pot deveni câștigători în ordine, în situația în care oricare dintre câștigătorii inițiali este descalificat sau nu poate fi confirmat sau validat(conform Secțiunii 7). De exemplu, se pot extrage 3 câștigători și încă 6 rezerve (numerotate în ordinea extragerii). Dacă un câștigător inițial nu este validat, va fi declarat câștigător primul de pe lista de rezervă, și așa mai departe. Dacă și rezervele eșuează la validare, Organizatorul va efectua maximum 2 extrageri suplimentare, în condiții similare, până la atribuirea tuturor premiilor către participanți eligibili, sau va anula premiul nerevendicat, după caz.

Deciziile organizatorului privind desemnarea aleatorie a câștigătorilor sunt definitive în condițiile respectării condițiilor de validitate formale, prevazute de prezentul Regulament.

7. Anunțarea și validarea câștigătorilor

Anunțarea câștigătorilor: În cel mult 1 zi lucrătoare de la efectuarea extragerii (conform Secțiunii 6), Organizatorul va anunța public rezultatele. Anunțul public se va realiza prin transmiterea email-ului către toți participanții (la adresele furnizate la înscriere) conținând linkul către înregistrarea video a extragerii și lista câștigătorilor (nume și prenume, parțial mascate dacă este cazul, și premiul câștigat). De asemenea, numele câștigătorilor și premiile obținute vor fi făcute publice pe canalele oficiale ale Organizatorului și  Partenerului, în conformitate cu obligațiile legale ce revin acestora . Prin înscrierea la tombolă, participanții își exprimă acordul ca, în eventualitatea în care vor fi declarați câștigători, numele lor (nume și prenume) să poată fi făcute publice de către Organizator și Partener, fără alte obligații sau plăți din partea acestora față de participanți.

Notificarea individuală a câștigătorilor: Separat de anunțul public, Organizatorul va contacta individual fiecare câștigător pentru a-l informa despre premiul câștigat și pentru a începe procedura de validare și atribuire a premiului. Contactarea câștigătorilor se va face în maximum 2 zile lucrătoare de la extragere, prin email (la adresa înregistrată la înscriere) și, dacă este necesar, suplimentar și prin telefon (la numărul furnizat). Organizatorul nu este responsabil dacă un câștigător nu răspunde la telefon sau nu citește emailul în timp util; totuși, se va considera că notificarea a fost corect trimisă în momentul expedierii emailului de înștiințare la adresa indicată de participant.

Procedura de validare: Pentru ca un câștigător să fie validat și să i se acorde premiul, acesta trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

● Să fie eligibil conform Secțiunii 3 (vârsta minimă, rezidența, să nu fie în categoria persoanelor excluse etc.).

● Să fi respectat toate condițiile de participare (Secțiunea 4), adică să existe o înscriere valabilă pe numele său, fără tentative de fraudă sau încălcări ale Regulamentului.

● Să confirme primirea notificării de câștig și acceptarea premiului în termenul solicitat de Organizator.

● Să furnizeze Organizatorului, la cererea acestuia, informații sau documente suplimentare necesare validării. De exemplu, Organizatorul poate solicita câștigătorului transmiterea unei copii după actul de identitate (pentru a verifica identitatea, vârsta și conformitatea datelor cu cele furnizate la înscriere). Aceste măsuri vor fi folosite exclusiv pentru a asigura respectarea cerințelor legale și ale Regulamentului și pentru evidențe contabile/fiscale legate de atribuirea premiilor.

Câștigătorii trebuie să răspundă la notificarea de câștig și să confirme că acceptă premiul în termen de 3 zile calendaristice de la data trimiterii notificării de către Organizator (dacă notificarea este trimisă atât pe email, cât și comunicată telefonic, termenul curge de la trimiterea emailului). Confirmarea se poate face prin reply la emailul de anunțare sau printr-un email separat/telefon, conform instrucțiunilor primite de la Organizator. În cadrul acestui termen, câștigătorul va transmite și eventualele documente solicitate (copie CI etc.), sau va furniza datele necesare pentru livrarea premiului (de ex. reconfirmarea adresei de email pentru trimiterea voucherului, orice detalii necesare rezervării sejurului etc.).

Neconfirmarea sau nevalidarea:

● Dacă un câștigător nu răspunde și nu confirmă acceptarea premiului în termenul de 3 zile calendaristice de la notificare, sau

● dacă refuză explicit premiul, sau

● dacă se dovedește neeligibil/incompatibil (de ex. nu îndeplinește condițiile sau a încălcat Regulamentul), sau

dacă nu poate fi contactat deloc din motive independente de Organizator (email invalid, nu răspunde la telefon și la email la maximum 5 încercări  pe parcursul  termenului acordat) atunci acel câștigător va fi descalificat și va pierde dreptul la premiu. Premiul respectiv va fi considerat neacordat și Organizatorul are dreptul fie să atribuie premiul unui câștigător de rezervă (stabilit conform Secțiunii 6), fie – în lipsa rezervelor sau a timpului necesar – să efectueze o extragere suplimentară pentru a desemna un nou câștigător pentru premiul neatribuit. Noul câștigător astfel desemnat va fi supus aceluiași proces de notificare și validare ca și cel inițial. Extragerea suplimentară (dacă are loc) va fi anunțată participanților și, preferabil, tot înregistrată și comunicată pentru transparență.

În cazul Premiului 1 (vacanța), dat fiind termenul fix al sejurului, Organizatorul va valida caștigătorul până cel mai târziu la data de 1 iunie 2025 , pentru a putea transmite detaliile rezervării. Dacă nici după extrageri/rezervă suplimentară nu se validează un câștigător în timp util, Organizatorul își rezervă dreptul de a nu mai acorda acel premiu (sau de a-l oferi într-un alt cadru promoțional viitor), situație ce va fi consemnată într-un proces-verbal intern, conform legii.

Odată ce un câștigător este validat, i se va comunica oficial acest lucru și se vor stabili detaliile privind acordarea efectivă a premiului (Secțiunea 8). Decizia de validare sau invalidare a unui câștigător aparține exclusiv Organizatorului, pe baza verificării conformității cu prezentul Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute asupra dreptului de proprietate a adresei de email sau a numărului de telefon folosit la înscriere – va fi considerată participant eligibil persoana al cărei nume a fost înscris și care poate demonstra deținerea adresei de email de contact respective.

8. Acordarea și livrarea premiilor

Modalitatea de livrare a premiilor: Premiile vor fi acordate câștigătorilor validați în maniera descrisă mai jos, fără nicio obligație de plată din partea acestora. Nu se percep taxe de livrare/expediere pentru premii.

Premiul 1 – Vacanța la Hotel Savoy: Câștigătorul acestui premiu va primi prin email o confirmare oficială a rezervării sejurului la Hotel Savoy Mamaia pentru perioada 13–16 iunie 2025. Confirmarea va fi emisă de Organizator (Complex Savoy S.A.) și va conține detaliile rezervării (numele persoanelor, perioada, tipul camerei și regimul de masă All Inclusive Ultra Boost inclus) și instrucțiuni pentru check-in. Practic, odată confirmat câștigătorul, Organizatorul va înregistra rezervarea pe numele acestuia la hotel, astfel încât în data de 13 iunie 2025 câștigătorul să se poată prezenta direct la recepția Hotelului Savoy cu un act de identitate pentru a beneficia de sejurul câștigat. Orice documente necesare vor fi transmise câștigătorului prin email. Câștigătorul nu este obligat să suporte nicio cheltuială legată de cazare sau masă pe perioada sejurului (în limita serviciilor incluse în pachetul All Inclusive Ultra Boost); cheltuielile suplimentare opționale vor fi acoperite de acesta, conform Secțiunii 5. După finalizarea sejurului, câștigătorul nu are nicio altă obligație față de Organizator ., Furnizarea unor feedback-uri sau testimoniale este voluntară, opțională și nesupusă unor condiții financiare.

Premiile 2 și 3 – Voucherele LENSA: Fiecare dintre cele două vouchere electronice va fi trimis câștigătorului aferent prin email, la adresa furnizată la înscriere. Trimiterea se va face de către Organizator în cel mult 5 zile lucrătoare de la validarea câștigătorului. Câștigătorul va primi un cod unic sau un document electronic (pdf) cu codul voucherului și instrucțiunile de utilizare (de exemplu, modul de aplicare a codului pe site-ul lensa.ro sau prezentarea lui în magazinele Lensa). Voucherele nu necesită ridicare fizică; ele pot fi folosite imediat după primire, conform termenilor Partenerului. În cazul improbabil al apariției unor probleme tehnice la transmitere (ex: emailul cu voucherul nu ajunge la destinatar din motive tehnice), câștigătorul este rugat să contacteze Organizatorul la datele de contact furnizate, pentru retrimitere. Organizatorul, se asigură că fiecare voucher este valid și activ în momentul livrării către câștigător.

Formalități de predare-primire: Pentru evidență, la acordarea fiecărui premiu se va întocmi un proces-verbal de predare-primire între Organizator și câștigător, în care se vor menționa datele câștigătorului, premiul acordat, data predării și modul (ex: „transmis voucher electronic prin email la adresa X la data Y” sau „confirmare rezervare transmisă prin email la data...”). Câștigătorul poate fi solicitat să semneze acest proces-verbal (dacă întâlnirea fizică nu este posibilă, confirmarea pe email a primirii premiului poate ține loc de semnătură).

Organizatorul și Partenerul nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale întârzieri în livrarea premiilor cauzate de factori externi (de exemplu, defecțiuni tehnice ale serviciilor de email). Cu toate acestea, se vor lua toate măsurile rezonabile pentru ca fiecare câștigător să își primească premiul în cel mai scurt timp posibil după validare.

După acordarea premiilor, Organizatorul este eliberat de orice obligație față de câștigători, cu excepția îndeplinirii obligațiilor legale (ex: plata impozitului aferent premiilor, dacă este cazul – detalii în Secțiunea 11). Nicio reclamatie legata de pachetul de servicii oferite în cadrul premiilor  nu este de competența Organizatorului după momentul predării premiului, dar acesta poate asista câștigătorii în rezolvarea eventualelor probleme împreună cu Partenerul sau furnizorii implicați.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR)

Pentru informații complete privind modul în care Organizatorul colectează, utilizează, protejează și stochează datele cu caracter personal, precum și drepturile de care beneficiaza participantii  în calitate de persoană vizată conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR), se pot consulta Politica de Confidențialitate disponibilă pe site-ul oficial al Organizatoruluiwww.savoyhotel.ro, în secțiunea dedicată. Aceasta oferă detalii esențiale despre temeiurile legale ale prelucrării, durata de păstrare a datelor, destinatarii acestora, precum și procedura prin care se pot e exercita drepturile privind accesul, rectificarea, ștergerea sau opoziția la prelucrare.

10. Drepturile participanților privind datele cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) și ale legislației naționale aplicabile, participanții la tombolă beneficiază de o serie de drepturi legate de protecția datelor cu caracter personal. Acestea includ, printre altele: dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, precum și dreptul de a-și retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrărilor anterioare.

De asemenea, participanții au dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), în cazul în care consideră că le-au fost încălcate drepturile.

Pentru mai multe informații detaliate privind aceste drepturi, condițiile de exercitare, termenele legale de răspuns și datele de contact utile, se poate  consulta Politica de Confidențialitate disponibilă pe site-ul oficial al Organizatoruluiwww.savoyhotel.ro, secțiunea „Protecția datelor”.

11. Dispoziții finale

11.1. Caracterul oficial al Regulamentului: Prezentul Regulament este documentul care guvernează desfășurarea tombolei „Ochelarii care îți arată vacanța”. Prin participarea la tombolă, toți participanții declară că au citit, au înțeles și sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului, obligându-se să le respecte. Regulamentul este disponibil gratuit spre consultare pe site-ul Organizatorului (www.savoyhotel.ro) si al Partenerului (www.lensa.ro ) pe toată perioada de desfășurare a tombolei, precum și la cerere, printr-o solicitare trimisă Organizatorului sau a Partenerului (de exemplu, pe email). Orice eventuale nelămuriri sau întrebări legate de tombola pot fi adresate Organizatorului sau Partenerului folosind datele de contact menționate la Secțiunea 1.

11.2. Gratuitatea participării și natura promotională: Tombola are scop promoțional și se desfășoară în conformitate cu legislația privind loteriile publicitare. Participarea este liberă și gratuită, nefiind condiționată de vreo cumpărare sau plată. Această tombolă nu este o loterie de tip joc de noroc, ci o acțiune publicitară menită să promoveze serviciile Organizatorului și ale Partenerului, respectând toate condițiile legale aplicabile acestor campanii.

11.3. Limitarea răspunderii: Organizatorul și Partenerul depun toate eforturile pentru desfășurarea în bune condiții a tombolei, însă nu își asumă răspunderea pentru eventualele întreruperi sau erori în desfășurare cauzate de factori externi (cum ar fi defecțiuni tehnice ale platformei de înscriere, probleme de internet, forță majoră sau caz fortuit). În eventualitatea apariției unei situații de forță majoră (eveniment imprevizibil și de neînlăturat, independent de voința părților, cum ar fi calamități naturale, atacuri cibernetice severe etc.) care împiedică derularea tombolei conform planului, Organizatorul își rezervă dreptul de a întrerupe, amâna sau modifica tombola, informând publicul despre aceasta cât mai curând posibil. Orice astfel de decizie de întrerupere sau modificare va fi luată numai în situații excepționale și va fi comunicată în mod transparent.

Organizatorul nu va fi responsabil pentru eventualele pierderi, întârzieri sau orice alte probleme la înscrierea în tombolă cauzate de furnizorul de internet sau de adresa de email a participantului. De asemenea, Organizatorul și Partenerul nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele erori ale participanților în introducerea datelor de contact sau pentru situațiile în care mai multe persoane folosesc aceeași adresă de email (caz în care Organizatorul va considera valid doar deținătorul de drept al adresei respective, pe care îl poate solicita să-l dovedească).

11.4. Alte clauze:

● Dacă se constată că un câștigător a furnizat informații false sau a încălcat oricare dintre prevederile Regulamentului, Organizatorul își rezervă dreptul de a retrage premiul acordat și de a desemna un alt câștigător, chiar și după afișarea publică a rezultatului, cu condiția ca premiul să nu fi fost încă înmânat.

● Eventualele contestații legate de desfășurarea tombolei sau de rezultatele acesteia pot fi transmise Organizatorului în scris, la sediul acestuia sau pe email (conform datelor de contact din Secțiunea 1), în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunțării câștigătorilor. Orice contestație trebuie să conțină datele de identificare ale contestatarului și motivele contestației. Contestațiile vor fi soluționate de o comisie desemnată de Organizator, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire. Deciziile comisiei de soluționare sunt definitive. După expirarea termenului de contestație, nici o reclamație nu va mai fi luată în considerare.

● Prezentul Regulament a fost redactat și va fi făcut public conform legii. Orice modificare a Regulamentului se va realiza prin act adițional și va fi comunicată public în forma actualizată, prin aceleași canale prin care a fost comunicat inițial (de exemplu, pe site-ul Organizatorului). Modificările nu vor avea efect retroactiv și nu vor afecta drepturile deja dobândite de participanți.

● În cazul în care anumite prevederi ale prezentului Regulament sunt declarate nulități, nevalabile sau inaplicabile de către o instanță sau o autoritate competentă, celelalte prevederi rămân în vigoare și produc efecte, iar Organizatorul va depune eforturi pentru a înlocui prevederile afectate cu unele valide care să reflecte pe cât posibil scopul inițial.

● Prezentul Regulament este guvernat de legea română. Eventualele litigii apărute între Organizator (sau Partener) și orice participant la tombolă vor fi soluționate pe cale amiabilă; în cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi înaintate spre soluționare instanțelor judecătorești competente de la sediul Organizatorului (în raza Teritorială a Jud. Constanța).

Ultima actualizare a prezentului regulament:  12 Mai 2025