Guest directory
Hotel Savoy
Ghidul Oaspetelui – Hotel Savoy Mamaia
Stimate oaspete,
Bine ati venit la Hotel Savoy Mamaia! Suntem incantati sa va avem ca oaspete si va multumim ca ati ales sa va petreceti vacanta la noi. Intreaga noastra echipa va sta la dispozitie pentru a va asigura un sejur relaxant, fara griji, si plin de amintiri frumoase pe malul marii.
Acest ghid al oaspetelui contine informatii utile despre serviciile hotelului, regulile de buna practica si sfaturi care va vor ajuta sa profitati la maximum de facilitatile noastre. Va invitam sa descoperiti experientele deosebite pe care Hotel Savoy le ofera – de la preparatele culinare delicioase si programul variat de divertisment, pana la facilitatile dedicate familiilor si multe altele.
Va dorim un sejur cat mai placut si o vacanta minunata alaturi de noi!
Cu stima,
Echipa Hotelului Savoy Mamaia
Informatii generale si reguli de buna practica
Pentru confortul si siguranta tuturor oaspetilor, va rugam sa respectati cateva reguli de baza pe durata sederii dumneavoastra:
• Regim All Inclusive: Hotelul ofera exclusiv pachete All-Inclusive Ultra Boost, asigurand toate mesele, gustarile si bauturile pe parcursul sejurului. Va rugam sa purtati bratara de identificare primita la check-in pe toata durata sederii, pentru a beneficia de serviciile incluse.
• Consumul alimentelor si bauturilor: Mesele si bauturile incluse trebuie consumate in restaurantul hotelului sau pe terase, in intervalele orare stabilite (vezi sectiunea Programul meselor si barurilor). Nu este permis accesul cu alimente sau bauturi din afara hotelului, din motive de siguranta alimentara si pentru a asigura calitatea serviciilor oferite. De asemenea, nu este permis sa scoateti mancare sau bauturi din restaurant ori baruri pentru a le consuma in afara zonelor dedicate.
• Oaspeti din exterior: Accesul persoanelor care nu sunt cazate in hotel la facilitatile de masa, piscina sau plaja se poate face numai contracost. Daca aveti invitati, acestia pot achizitiona de la receptie un pachet de acces pentru o zi (de exemplu, pentru pranz sau pentru utilizarea piscinei/plajei). In urma achizitionarii, li se va oferi o bratara de o zi, care trebuie purtata obligatoriu.
• Fumatul: Fumatul este interzis in spatiile interioare ale hotelului (camere, restaurante, holuri), conform legislatiei in vigoare. Puteti fuma doar in zonele special amenajate in exterior (de exemplu, pe balconul camerei dumneavoastra sau in spatiile de fumat marcate). Va rugam sa utilizati scrumierele si sa evitati aruncarea resturilor de tigara pe jos sau de la balcon.
• Animale de companie: Hotelul permite accesul cu animale de companie in camere, insa nu si in restaurant sau in zonele de alimentatie (terasa restaurantului, baruri, etc.). In spatiile comune precum lobby, plaja sau piscina, animalele de companie trebuie tinute in lesa, ham sau cusca. Pentru animalele de talie mica (sub 5 kg) nu se percepe taxa, iar pentru cele peste 5 kg se aplica o taxa suplimentara de 100 lei/noapte, platibila la receptie. La check-in, va fi necesara prezentarea carnetului de sanatate vizat la zi al animalului.
• Liniste si respect: Pentru a asigura tuturor oaspetilor un sejur placut, va rugam sa respectati orele de liniste (in general intre 22:00 si 08:00) si sa evitati zgomotele excesive in camera sau pe hol. Muzica tare, petrecerile in camera sau comportamentul deranjant nu sunt permise. De asemenea, va rugam sa ii tratati cu respect pe ceilalti oaspeti si personalul hotelului.
• Siguranta copiilor: Parintii sunt rugati sa isi supravegheze copiii in permanenta. Nu lasati copiii nesupravegheati in camera, pe balcon, la piscina sau pe plaja. Hotelul dispune de locuri de joaca si programe de animatie (vezi sectiunile Divertisment si Facilitati pentru familii si copii), insa responsabilitatea sigurantei copiilor revine insotitorilor acestora.
• Grija pentru bunuri: Folositi seiful din camera pentru pastrarea obiectelor de valoare (vezi Servicii incluse). Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru eventuale pierderi ale bunurilor nesecurizate sau lasate nesupravegheate in spatiile publice.
• Protectia mediului: Ne alaturam initiativei Pro Natura de protejare a mediului (detalii in sectiunea Recomandari ecologice). Va incurajam sa economisiti resursele (apa, energie) si sa participati la programele noastre de reciclare si conservare pe durata sederii.
Respectarea acestor reguli ne ajuta sa va oferim tuturor o experienta sigura, civilizata si cat mai agreabila. Va multumim pentru intelegere si colaborare!
Contacte utile (interne si externe)
Pentru orice nevoie sau solicitare, personalul nostru va sta la dispozitie. Iata cateva contacte utile atat in interiorul hotelului, cat si pentru urgente externe:
• Receptie (Front Desk) – numarul 9000 pe telefonul din camera (disponibil 24/7). Personalul de la receptie va poate oferi informatii, wake-up call, comenzi taxi, pastrare valori, precum si asistenta pentru orice problema pe durata sejurului.
• Housekeeping (Menaj) – Pentru prosoape suplimentare, articole de toaleta, fier de calcat sau servicii de spalatorie, contactati receptia (9000). Echipa de menaj efectueaza curatenia zilnica si poate raspunde solicitarilor speciale intre orele 8:00 – 16:00.
• Restaurant – Pentru intrebari legate de meniuri sau rezervari speciale (meniuri dietetice), discutati cu sefii de sala in timpul programului de functionare sau prin receptie in afara orelor de masa.
• Manager de serviciu – Daca doriti sa discutati aspecte legate de sejurul dvs. sau aveti sugestii/reclamatii, puteti solicita legatura cu managerul de serviciu prin intermediul receptiei.
• Urgente medicale – In caz de urgente medicale sau situatii care necesita asistenta imediata, apelati 112. Pentru probleme medicale minore, contactati receptia – aceasta poate suna la ambulanta sau va poate oferi informatii despre cea mai apropiata unitate medicala.
• Politia / Pompieri / Ambulanta – 112 (numar unic de urgenta valabil national pentru orice situatie de urgenta: medicala, incendiu, securitate).
• Taxi – Pentru comanda unui taxi local de incredere, va rugam sa contactati receptia. Serviciul de receptie colaboreaza cu companii de taxi autorizate si poate solicita un taxi in numele dvs. (Durata medie de sosire a unui taxi in zona hotelului: 5-10 minute).
• Informatii turistice si excursii – Departamentul de relatii cu oaspetii sau receptia va pot oferi informatii despre atractii locale si excursii optionale in zona (de exemplu, vizite in orasul Constanta, Delfinariu, croaziere in Delta Dunarii etc.). Daca doriti sa rezervati o excursie sau aveti intrebari despre imprejurimi, nu ezitati sa ne intrebati.
• Contact extern al hotelului – Daca aveti nevoie sa comunicati numarul hotelului catre familie sau colegi, acesta este +4 (0)241 606 900 . Adresa noastra este Hotel Savoy, Mamaia, jud. Constanta, cod 900001.
Check-in / Check-out (sosire si plecare)
Dorim sa aveti un proces de sosire si plecare cat mai facil. Mai jos gasiti informatii despre orele de check-in/check-out si politicile aferente:
• Check-in (Sosire): Incepand cu ora 18:00 in ziua sosirii. Daca ajungeti mai devreme decat ora oficiala de check-in, puteti lasa bagajele in camera de bagaje de la receptie. In acest timp, va puteti relaxa la piscina sau pe plaja hotelului. Avem cabine de schimb disponibile langa piscina si pe plaja, astfel incat sa va puteti schimba si incepe vacanta imediat ce ati sosit. Pachetul All Inclusive Ultra Boost debuteaza cu cina in ziua sosirii, astfel ca pranzul din prima zi nu este inclus (insa puteti achizitiona pranzul contra cost, daca doriti). La sosire, vi se vor inmana cardurile pentru prosoapele de plaja (vezi sectiunea Plaja, piscine, prosoape si sezlonguri), impreuna cu bratarile de identificare si, daca este cazul, cardul de acces in camera.
• Documente necesare la check-in: Va rugam sa prezentati actul de identitate (buletin sau pasaport) pentru toti adultii, precum si certificatele de nastere pentru copiii insotitori. Daca aveti o rezervare prin agentie, este necesar sa prezentati voucher-ul emis de aceasta. De asemenea, vi se va solicita completarea formularului de cazare si achitarea eventualelor taxe locale (de exemplu, taxa de statiune – vezi sectiunea Facturare si plata).
• Check-out (Plecare): Pana la ora 12:00 in ziua plecarii. Va rugam sa eliberati camera la timp, pentru a permite echipei noastre de menaj sa o pregateasca pentru urmatorii oaspeti. Dupa predarea camerei, puteti ramane in incinta hotelului pana dupa-amiaza: pachetul All Inclusive ramane valabil in ziua plecarii pana la ora 14:30, astfel incat puteti servi pranzul inainte de a pleca. Dupa ora 14:30, toate facilitatile hotelului (masa, bauturi, piscina, plaja) nu vor mai fi disponibile in regim All Inclusive.
• Late check-out: Daca doriti sa ramaneti in camera dupa ora 12:00 in ziua plecarii, puteti solicita, in dimineata plecarii, un late check-out la receptie. Acordarea acestuia depinde de disponibilitate si poate fi confirmata doar in ziua respectiva. Pentru late check-out pana cel tarziu la ora 16:00 se percepe o taxa suplimentara (aproximativ 50% din tariful camerei pe o noapte), iar pentru depasirea orei 16:00 se poate percepe tariful integral pentru inca o noapte de cazare. Aceste politici pot varia in functie de gradul de ocupare si perioada, asadar verificati la receptie costurile exacte.
• Predarea cheilor si cardurilor: La check-out, nu uitati sa returnati cartela(ele) de acces in camera si cardurile pentru prosoape la receptie. Dupa verificarea camerei, va vom restitui garantia depusa pentru prosoape (daca ati predat toate cardurile primite).
• Asistenta bagaje: Daca aveti nevoie de ajutor cu bagajele la sosire sau plecare, va rugam sa anuntati receptia. Bell-boy-ul hotelului (personalul de bagaje) va poate oferi asistenta la transportul bagajelor.
• Camera de bagaje: Daca doriti sa mai petreceti timp la hotel dupa check-out sau aveti un transfer plecare mai tarziu, va putem pastra bagajele in locul special amenajat. Solicitati acest serviciu la receptie in momentul plecarii.
Pentru orice intrebari sau nelamuriri legate de sosirea sau plecarea dumneavoastra, nu ezitati sa contactati receptia. Suntem aici sa va ajutam!
Programul meselor si barurilor
Pentru a va bucura de mesele incluse si de bauturile oferite in regim All Inclusive, va rugam sa consultati programul restaurantului si al barurilor:
Mesele principale si gustarile: Toate mesele sunt servite sub forma de bufet in restaurantul principal al hotelului (situat la parter, cu terasa pe plaja). In functie de numarul de oaspeti din hotel, servirea se poate face si a la carte (cu meniu prestabilit) – de obicei in extrasezon sau daca sunt sub 50 de oaspeti cazati. Programul meselor este urmatorul:
• Mic dejun: 07:00 – 10:00 (bufet bogat cu preparate calde si reci, cafea, ceai, sucuri).
• Gustare usoara: 10:30 – 11:30 (snack de dimineata, de tip patiserie, fructe sau produse usoare, servit in zona special amenajata).
• Pranz: 12:30 – 14:30 (bufet complet pentru pranz, cu feluri principale variate, supe/ciorbe, salate, deserturi).
• Gustare dupa-amiaza: 17:00 – 18:00 (snack de dupa-amiaza, ce poate include pizza, produse de patiserie, inghetata, fructe, etc.).
• Cina: 19:00 – 21:30 (bufet pentru cina, cu preparate culinare diverse, inclusiv seri tematice cu specific international sau romanesc, gratar pe terasa, dulciuri, fructe).
Pe langa aceste mese, in incinta hotelului exista bufet pentru copii, disponibil pe tot parcursul meselor si in afara acestora la cerere, cu preparate potrivite pentru cei mici. Pentru bebelusi si copiii mici (0-2 ani) avem supe creme si piureuri special pregatite, ce pot fi pasate usor cu ajutorul blenderelor puse la dispozitie.
Barurile All Inclusive: In complexul nostru aveti la dispozitie 4 baruri, unde puteti savura bauturi racoritoare si alcoolice pe tot parcursul zilei:
• Bar Piscina (Pool Bar) – Deschis intre 09:00 – 19:00, situat langa piscina hotelului. Aici gasiti bauturi racoritoare, bere, cocktailuri, cafea, ceai si inghetata pentru a va racori in zilele calde.
• Bar Plaja (Beach Bar) – Deschis intre 09:00 – 19:00, amplasat pe plaja privata a hotelului, aproape de sezlonguri. Ofera selectii similare de bauturi ca Pool Bar, ideale pentru a va hidrata in timpul relaxarii pe plaja.
• Bar Dome (la plaja) – Deschis intre 19:00 – 23:00, este barul situat in cupola (dome) de pe plaja, care seara devine loc de socializare si divertisment. Aici va puteti bucura de cocktailuri exotice, bauturi premium si muzica ambientala intr-o atmosfera placuta, sub cerul liber.
• Bar Terasa (Restaurant Terrace Bar) – Deschis in timpul orelor de masa si seara pana la ora 22:00. Situat langa restaurant, pe terasa cu vedere la mare, acest bar serveste bauturi in timpul pranzului si cinei, precum si seara dupa cina. Este locul perfect pentru a savura o cafea dimineata sau un pahar de vin la apus.
Toate bauturile fac parte din pachetul All Inclusive si includ o gama variata: apa, racoritoare, cafea, ceai, bere la draft, vinul casei, bauturi alcoolice locale si cocktailuri. Hotelul nostru ofera si bauturi de import/premium la cele 4 baruri, incluse in conceptul Ultra Boost. Pentru siguranta dvs., va reamintim ca servirea alcoolului este permisa doar persoanelor peste 18 ani.
Va invitam sa respectati programul meselor si sa fiti prezenti in intervalele mentionate, pentru a va bucura de cele mai proaspete preparate. In cazul in care aveti nevoi dietetice speciale (de exemplu fara gluten, vegetarian, alergii alimentare), va rugam sa informati receptia sau personalul restaurantului; bucatarul nostru va poate pregati meniuri adecvate la cerere.
Informatii despre divertisment, spectacole si activitati zilnice
La Hotel Savoy plictiseala nu isi are locul – va punem la dispozitie un program variat de divertisment, atat pentru adulti, cat si pentru copii, astfel incat fiecare zi sa fie plina de voie buna si relaxare:
• Echipa de animatie: Incepand cu data de 12 iunie (si pe tot parcursul sezonului estival), o echipa dedicata de animatori organizeaza zilnic activitati pentru copii si adulti. Animatorii ii vor antrena pe cei mici in jocuri, concursuri si ateliere distractive pe parcursul zilei si se vor asigura ca buna dispozitie este prezenta pretutindeni.
• Activitati de zi pentru adulti: In programul nostru pot fi incluse sesiuni de yoga la rasarit, pe plaja, incepand cu ora 7:00 – 7:30, ideale pentru un inceput de zi armonios. In jurul orei 11:00, atmosfera devine mai energica prin activitati precum Zumba in aer liber, uneori completate de petreceri cu spuma (SpumaParty).
• Activitati pentru copii: Copiii au parte de atentie speciala. Pe langa joaca libera in spatiile amenajate (vezi sectiunea Facilitati pentru familii si copii), se organizeaza ateliere creative (desen, face-painting, modelaj), jocuri de echipa in fiecare dupa-amiaza. In fiecare seara, incepand cu ora 20:00, cei mici se pot bucura de un spectacol de divertisment dedicat – fie o sesiune de dansuri pentru copii, fie un show interactiv sustinut de echipa de animatie sau chiar reprezentatii de teatru de papusi. Astfel, fiecare noapte devine magica pentru micii nostri oaspeti.
• Spectacole de seara pentru adulti: Dupa programul copiilor, la ora 21:00 in fiecare seara incepe spectacolul dedicat adultilor si intregii familii. Avem seri tematice variate – de exemplu, seara greceasca, seara turceasca, seara romaneasca – cu muzica live, dansatori si momente artistice reprezentative. Pe parcursul sezonului, diferiti artisti invitati si trupe de divertisment vor sustine show-uri memorabile pe scena amplasata langa terasa hotelului. Fie ca este vorba de muzica, magie sau spectacole de cabaret, veti avea parte de seri incantatoare. Programul exact al serilor tematice este afisat la avizierul de la receptie in fiecare saptamana.
• Facilitati sportive si de agrement: Pentru amatorii de miscare, pe plaja hotelului se gasesc terenuri pentru volei pe plaja si mini-fotbal/tenis (cu fileu, pe nisip), unde se organizeaza jocuri amicale sau turnee intre oaspeti. La piscina, in zona de terasa, sunt disponibile gratuit mese de biliard si tenis de masa (ping-pong) – tacurile, bilele si paletele se pot solicita de la barul piscinei. Periodic se organizeaza concursuri si pentru aceste activitati (ex: campionat de ping-pong).
Toate aceste activitati de divertisment sunt incluse in pachetul dumneavoastra – nu necesita costuri suplimentare. Scopul nostru este sa va oferim posibilitatea de a va destinde si distra fara sa parasiti resortul. Va incurajam sa participati si sa va bucurati de atmosfera vesela de vacanta! Daca aveti intrebari despre programul zilnic, puteti intreba oricand echipa de animatori sau receptia.
Facilitati pentru familii si copii (inclusiv pachetul BabyExtra / Baby Ready)
Hotel Savoy este destinatia ideala pentru familii, oferind numeroase facilitati menite sa ii incante atat pe copii, cat si pe parinti. Intelegem nevoile celor mici si incercam sa va punem la dispozitie tot ce este necesar pentru un sejur confortabil al intregii familii:
• Pachetul Baby Ready (cunoscut si ca BabyExtra): Acest pachet special a fost conceput pentru familiile cu bebelusi, ca sa nu mai fiti nevoiti sa aduceti de acasa lucrurile voluminoase. La cerere, punem la dispozitie gratuit urmatoarele articole pentru ingrijirea bebelusilor: carucior de copii, patut de bebelus (montat in camera pentru somnul micutilor), cadita de baie pentru bebelus, masa de infasat pliabila, incalzitor de biberoane si sterilizator pentru biberoane. Solicitati aceste dotari in avans (inainte de sosire) sau la receptie in momentul check-in-ului, pentru a le avea pregatite.
• Hrana pentru bebelusi: In restaurant veti gasi un mini-bufet dedicat celor mai mici oaspeti (0-2 ani), disponibil pe tot parcursul meselor si in afara acestora la cerere. Acesta include supe, piureuri si alte preparate gatite fara sare si condimente puternice, potrivite pentru bebelusi, precum si mixere/blendere pentru a pasa mancarea la consistenta dorita. De asemenea, avem scaune inalte pentru servirea mesei copiilor, disponibile in restaurant.
• Loc de joaca interior – "La Domnul Girafa": Copiii au la dispozitie un spatiu de joaca interior generos, numit „La Domnul Girafa – Academia de joaca”, situat la parterul hotelului. Acesta este deschis zilnic in sezon (incepand cu 1 iunie) intre orele 10:00 si 19:00. Spatiul este supravegheat, astfel incat copiii se pot juca in siguranta, iar parintii se pot relaxa stiind ca micutii sunt bine ingrijiti. Interiorul este echipat cu jocuri, jucarii, tobogane mici, puzzle-uri si alte activitati educative.
• Loc de joaca in aer liber (pe plaja): Direct pe plaja hotelului, pe o suprafata de ~1500 mp, exista un generos loc de joaca, special amenajat pentru copii. Zona este dotata cu leagane, tobogane, castele gonflabile de diferite marimi, ansamble de joaca pentru exterior. Copiii pot alerga si se pot distra in voie in nisipul fin, sub supravegherea parintilor. Intreaga zona dispune de bancute pentru insotitori. Este locul preferat al copiilor pe parcursul zilei, oferindu-le prilejul de a-si consuma energia in mod placut.
• Piscina pentru copii: In complex exista o piscina dedicata celor mici, aflata langa piscina mare de adulti. Adancimea piscinei pentru copii este de doar 0,65 – 0,70 m, ideala pentru balaceala in siguranta a copiilor sub supravegherea parintilor. Apa este incalzita la nevoie in zilele mai racoroase, astfel incat copiii sa nu resimta disconfort.
Ne dorim ca atat cei mari, cat si cei mici, sa aiba parte de o vacanta de vis la Savoy. Daca aveti orice solicitare speciala referitoare la confortul copiilor, va rugam sa ne anuntati si vom face tot posibilul sa va ajutam.
Informatii despre plaja, piscine, prosoape si sezlonguri
Savoy Mamaia are avantajul de a fi amplasat direct pe malul marii, beneficiind de o intinsa plaja privata si de facilitati excelente pentru baie si plaja. Iata cateva informatii utile:
• Plaja privata a hotelului: Oaspetii cazati la Hotel Savoy au acces exclusiv la plaja privata a acestuia, cu o suprafata de aproximativ 12.000 mp. Plaja se afla chiar in fata hotelului, cu acces direct din zona de terasa, distanta de la hotel pana la mare fiind de doar ~200 m. Plaja este amenajata cu podete de lemn (pontonase) ce faciliteaza deplasarea pana aproape de tarmul marii.
• Sezlonguri si umbrele: Fiecare camera (familie) are dreptul la o umbrela si doua sezlonguri pe plaja, gratuite. (In cazul familiilor cu mai multi membri, se asigura cate un sezlong pentru fiecare oaspete adult sau copil.) Va rugam sa retineti ca sezlongurile nu pot fi rezervate in avans; ocuparea lor se face in ordinea sosirii pe plaja, dupa principiul primul venit, primul servit. Exceptie fac primele doua randuri de la malul marii, care sunt rezervate pentru oaspetii ce stau in apartamente– acestora li se garanteaza locuri in fata, aproape de apa.
• Politica de utilizare a sezlongurilor: Va rugam sa nu tineti ocupate sezlongurile daca parasiti zona plajei pentru o perioada lunga. In mod specific, daca obiectele personale (prosoape, genti) sunt lasate nesupravegheate pe un sezlong mai mult de 30 de minute, personalul hotelului are instructiuni sa le adune si sa le depoziteze in siguranta la barul de plaja. Acest lucru are scopul de a preveni “rezervarea” prelungita a sezlongurilor neutilizate si de a oferi tuturor sansa de a gasi locuri libere. Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele lasate nesupravegheate – va recomandam sa nu lasati bunuri de valoare pe sezlong atunci cand intrati in apa.
• Prosoape de plaja/piscina: La check-in veti primi carduri special pentru prosoapele de plaja (cate unul pentru fiecare oaspete). Prosoapele de plaja se ridica de la punctul de distributie de langa piscina (intrebati la Pool Bar pentru directii). Fiecare oaspete are dreptul la un prosop de plaja pe zi, cu posibilitatea de a-l schimba o data pe zi pentru unul curat (predand prosopul utilizat in schimbul unuia proaspat). Va rugam sa aveti grija de aceste prosoape: in caz de pierdere, hotelul va retine garantia depusa. Garantia pentru prosoape este de 100 lei/prosop (indiferent de numarul de prosoape), suma achitata la check-in si returnata la check-out, odata cu predarea tuturor cardurilor de prosop. La finalul sejurului, asigurati-va ca returnati prosoapele si cardurile; prosoapele hotelului nu se pot pastra ca suvenir si nici nu se inlocuiesc gratuit in caz de pierdere.
• Piscinele hotelului: Complexul dispune de o piscina mare pentru adulti si o piscina pentru copii alaturata. Piscina pentru adulti are dimensiuni semi-olimpice (aprox. 25 m lungime, 12 m latime) si adancime variabila intre ~1,6 m si 2,1 m, fiind potrivita atat pentru inot cat si pentru relaxare. Piscina pentru copii are adancime de 0,65 m – 0,70 m, ideala pentru cei mici. Ambele piscine sunt in aer liber si sunt dotate cu sisteme de incalzire a apei: in zilele mai racoroase sau la inceputul sezonului, apa poate fi incalzita pentru confortul oaspetilor. Daca temperatura exterioara este ridicata, incalzirea nu va fi activata. Piscinele sunt tratate si intretinute zilnic conform normelor de igiena. In jurul piscinelor se gasesc sezlonguri si umbrele (si acestea gratuite, dupa acelasi principiu ca pe plaja, in limita locurilor disponibile).
• Programul piscinei: Piscina este deschisa zilnic aproximativ intre orele 08:00 – 19:00. Va rugam sa nu utilizati piscina in afara acestor ore, pentru siguranta dumneavoastra, intrucat in timpul noptii nu exista supraveghere si se pot efectua tratamente chimice ale apei. De asemenea, copiii trebuie insotiti de un adult la piscina. In incinta piscinelor este interzis scaldatul in tinuta neadecvata (imbracaminte de strada), precum si sariturile de la margine care pot fi periculoase.
• Salvamari si siguranta la plaja: Plaja hotelului este supravegheata in sezon de un echipaj de salvamari, in intervalul orar 08:00 – 18:00. Va rugam sa respectati indicatiile acestora privind semnalizarea conditiilor de inot (steag verde = sigur, galben = atentie sporita, rosu = pericol, interzis inotul). Intrarea in mare este lina, fara diferente bruste de adancime pe o distanta considerabila. Totusi, supravegheati copiii in apa in permanenta. Pe plaja sunt disponibile dusuri cu apa dulce pentru clatire, precum si un dus special la intrarea in zona piscinei pentru spalarea nisipului de pe picioare – va rugam sa le folositi inainte de a intra in piscina, pentru a mentine apa cat mai curata.
• Barci si sporturi nautice: Langa plaja hotelului (zona publica adiacenta) exista centre de sporturi nautice unde, contra cost, puteti practica activitati precum jetski, banana ride, windsurf sau kite-surf. Pentru siguranta, personalul hotelului va poate indruma catre operatorii autorizati. Va rugam sa practicati aceste activitati cu prudenta, in zonele desemnate, si sa evitati zonele de inot ale turistilor.
Bucurati-va de soare si de mare in deplina siguranta! Personalul nostru de plaja si piscina este disponibil daca aveti nevoie de asistenta sau prosoape suplimentare.
Servicii incluse in sejur (facilitati si dotari)
Pachetul All Inclusive Ultra Boost acopera o gama larga de servicii si facilitati, menite sa va ofere confort maxim fara costuri suplimentare. Iata ce aveti inclus pe durata sederii dumneavoastra la Savoy Mamaia:
• Minibar in camera: In fiecare camera veti gasi un minibar aprovizionat zilnic cu bauturi racoritoare, apa si bere. Reumplerea minibarului se face o data pe zi, gratuit, in cadrul pachetului All Inclusive Ultra Boost. Pentru a beneficia de reumplere, va rugam sa lasati in camera ambalajele goale ale bauturilor consumate. Aceasta politica este implementata in conformitate cu sistemul de garantie-returnare (SGR) pentru ambalaje nereutilizabile, contribuind la reciclare (vezi si Recomandari ecologice).
• Internet wireless: Acces Wi-Fi gratuit este disponibil in intregul hotel (camere, lobby, zona de piscine si plaja). La sosire, veti primi de la receptie parola retelei Wi-Fi (sau o gasiti afisata in camera). Semnalul acopera zonele publice si majoritatea zonei de plaja a hotelului. Daca intampinati probleme de conectare, anuntati receptia.
• Seif in camera: Fiecare camera este dotata cu un seif electronic de dimensiuni laptop, in care va puteti depozita in siguranta valorile (bani, bijuterii, documente, electronice). Va recomandam sa folositi seiful si sa pastrati obiectele de pret incuiate atunci cand nu sunteti in camera. Utilizarea seifului este gratuita – urmati instructiunile de pe capacul acestuia pentru a seta un cod personal de acces.
• Aer conditionat/sistem de climatizare: Toate camerele dispun de sistem de climatizare cu venticonvector. Pentru eficienta energetica, va rugam sa tineti ferestrele inchise cand sistemul de climatizare este in functiune. Sistemul functioneaza doar cand cartela de electricitate este introdusa in dispozitivul de langa usa (cand sunteti in camera). Daca aveti dificultati in operarea climatizarii, contactati receptia.
• Televizor LED cu cablu: In camera aveti un televizor cu ecran plat, conectat la sistemul de televiziune prin cablu. Sunt disponibile canale nationale romanesti, canale internationale de stiri, sport, muzica si pentru copii. Lista canalelor principale este disponibila in mapa de informatii din camera. Telecomanda se afla de regula pe noptiera; pentru orice probleme tehnice (de ex. semnal slab), informati receptia.
• Telefon: Telefonul din camera poate fi folosit pentru apeluri interne (vezi Contacte utile pentru numerele interne, ex. 9000 pentru receptie). Apelurile catre numarul de urgenta 112 sunt gratuite.
• Parcare auto: Hotelul dispune de o parcare privata gratuita, supravegheata video, in limita locurilor disponibile. Daca veniti cu autoturismul, la sosire personalul de paza/parcare va va indruma catre un loc liber. Va rugam sa aveti in vedere ca in perioadele aglomerate locurile pot fi ocupate rapid – parcarea nu se poate rezerva in avans. In caz ca parcarea hotelului este plina, receptia va poate oferi informatii despre parcari publice din apropiere. Parcarea in incinta hotelului este exclusiva pentru oaspetii nostri, fara taxa (gratuit).
• Piscina, plaja si sezlonguri: Accesul la piscinele hotelului (adulti si copii) si la plaja privata, cu utilizarea gratuita a sezlongurilor si umbrelei, este inclus pentru toti oaspetii (vezi detalii la sectiunea Plaja si piscine). Prosoapele de plaja sunt de asemenea oferite gratuit (cu sistem de garantie-returnare).
• Loc de joaca si entertainment copii: Toate facilitatile pentru copii mentionate (locuri de joaca, program animatie, spectacol teatru de papusi, etc.) sunt incluse in sejurul dumneavoastra. Nu se percep taxe suplimentare pentru participarea copiilor la activitatile organizate de hotel.
• Jocuri si agrement: Mesele de biliard si tenis de masa de langa piscina sunt la dispozitia dvs. gratuit. Solicitati echipamentele (tacuri, bile, palete, mingi) de la personalul barului sau animatori. De asemenea, hotelul pune la dispozitie carti de joc, sah, table sau rummy – intrebati la receptie sau echipa de animatie daca doriti sa imprumutati astfel de jocuri de societate.
• Altele: Hotelul ofera de asemenea: acces lift, rampa pentru carucioare/scaune rulante, camera de bagaje, concierge (printr-un responsabil la receptie care va poate ajuta cu diverse rezervari sau informatii). Daca aveti nevoie de orice altceva, intrebati echipa noastra – multe facilitati sunt deja incluse, iar altele pot fi oferite la cerere.
Nota: Unele servicii incluse pot fi limitate la anumite intervale orare sau disponibile in functie de sezon (de ex. entertainment-ul este mai amplu in varf de sezon). Pentru detalii suplimentare despre orice serviciu, suntem bucurosi sa va ajutam.
Siguranta si urgente (inclusiv procedura de evacuare)
Siguranta dumneavoastra este prioritatea noastra. Hotelul este echipat cu sisteme de securitate si planuri de interventie pentru situatii de urgenta. Iata cateva indicatii importante:
• Prevenirea incendiilor: In camere si in spatiile interioare este strict interzis sa folositi aparate care pot genera flacara deschisa sau supraincalzire (resouri, lumanari, etc.). Va rugam sa nu fumati decat in zonele permise – fumatul in camera poate declansa sistemul de detectie a fumului si alarmele de incendiu. Fiecare camera si fiecare etaj este dotat cu detectoare de fum si sprinklere; nu acoperiti si nu obstructionati aceste dispozitive.
• In caz de incendiu: Pastrati-va calmul. Daca auziti alarma de incendiu (semnal sonor puternic si anunt vocal, daca este disponibil), evacuati imediat cladirea pe cea mai apropiata ruta de urgenta. Planul de evacuare este afisat pe interiorul usii camerei dumneavoastra – va rugam sa il consultati la inceputul sejurului, pentru a sti unde se afla iesirile de urgenta. La declansarea alarmei, NU folositi lifturile – folositi scarile de evacuare marcate cu indicatoare verzi „EXIT”. Daca situatia o impune (fum dens pe coridor), ramaneti in camera, semnalizati prezenta dumneavoastra (de ex. la balcon) si apelati imediat receptia sau 112. Personalul hotelului este instruit sa va ghideze catre punctul de adunare din exterior (parcarea din fata hotelului). Urmati instructiunile angajatilor si ale pompierilor.
• Situatii de urgenta medicala: In caz de accident sau urgenta medicala grava, apelati numarul unic 112 sau anuntati imediat receptia. Avem proceduri pentru a contacta ambulanta si a oferi primul ajutor de baza pana la sosirea personalului medical calificat. Pentru probleme minore (taieturi superficiale, febra usoara), puteti solicita la receptie un kit medical de prim ajutor (trusa contine pansamente, dezinfectant, termometru, etc.) sau informatii despre farmacii deschise nonstop in apropiere. Cel mai apropiat spital (Spitalul Judetean Constanta) se afla la ~15 km; pentru urgente majore, ambulanta va prelua pacientii.
• Siguranta obiectelor personale: Folositi seiful din camera pentru obiecte de valoare. Nu lasati nesupravegheate bunuri in zonele publice (piscina, plaja, restaurant). Daca observati persoane sau activitati suspecte, anuntati imediat personalul hotelului.
• Evacuare in caz de alte situatii (cutremur etc.): Daca are loc un cutremur, adapostiti-va temporar sub tocul usii sau sub o piesa solida de mobilier, feriti de ferestre. Dupa terminarea miscarii seismice, evacuati calm cladirea pe scarile de urgenta, respectand instructiunile personalului. In caz de inundatie sau alta situatie periculoasa, personalul va va ghida catre siguranta.
• Truse de incendiu si stingatoare: Pe coridoare si in zonele comune veti gasi hidranti de incendiu si stingatoare. Acestea sunt destinate uzului de catre personalul calificat sau de catre pompieri. Daca totusi izbucneste un mic foc pe care va simtiti in stare sa il stingeti (de ex. un cos de gunoi aprins), utilizati stingatorul indeaproape (scoateti siguranta, indreptati furtunul spre baza flacarii si apasati maneta).
• Alarma falsa: Va rugam sa evitati actiunile care pot declansa alarme false de incendiu – de exemplu fumul de tigara in camera sau abur excesiv (asigurati ventilarea baii dupa un dus fierbinte). In caz de alarma falsa, asteptati anunturile oficiale – daca nu exista pericol real, se va comunica revenirea la normal.
Prin respectarea acestor masuri si indicatii, va asigurati propria siguranta si a celor din jur. Orice nelamurire privind procedurile de urgenta poate fi clarificata contactand receptia.
Facturare, plata si metode de plata acceptate
Politica noastra de check-in presupune, in general, ca serviciile de cazare sa fie achitate la sosire (daca nu au fost deja platite in avans). Iata cateva aspecte referitoare la plati si facturare:
• Metode de plata acceptate: Hotelul Savoy accepta plata in numerar (Lei), cu card bancar (Visa, MasterCard, Maestro - verificati la receptie pentru confirmare) si cu vouchere/carduri de vacanta emise de operatori autorizati (de ex. Edenred, Sodexo, UP Romania). Daca platiti cu card de vacanta, va informam ca acesta trebuie sa fie pe numele uneia dintre persoanele cazate. Pentru plata cu cardul de vacanta, se poate genera un link securizat de plata sau se poate folosi POS-ul, in functie de situatie.
• Taxa de dezvoltare și promovare a turismului: Incepand cu sezonul 2023, in statiunea Mamaia se percepe o taxa de promovare turistica. La check-in, vi se va incasa separat taxa de statiune, echivalenta cu 1% din valoarea neta a cazarii (fara TVA) pentru fiecare noapte de sedere, conform HCL 614/27.12.2022. Aceasta taxa se achita la receptie si va fi evidentiata distinct pe factura dumneavoastra.
• Factura pentru sejur: Daca aveti nevoie de factura pe firma sau cu anumite detalii fiscale, va rugam sa informati receptia in momentul sosirii (sau la momentul rezervarii). Vom emite factura conform datelor furnizate. Factura finala pentru sejur (inclusiv cazare si eventuale servicii extra) se elibereaza la check-out. La cerere, putem transmite factura si pe email.
• Servicii extra si plati suplimentare: In cadrul resortului, majoritatea serviciilor sunt incluse. Totusi, pentru cheltuieli optionale (de exemplu: bauturi/alimente din afara pachetului All Inclusive, servicii de spalatorie, telefon international, taxa animal de companie, prelungire check-out, etc.), costurile vor fi adaugate pe nota camerei dvs. Toate aceste cheltuieli extra se achita la check-out.
• Schimb valutar: Hotelul nu dispune de casa de schimb valutar proprie. Cea mai apropiata casa de schimb este in centrul statiunii Mamaia sau puteti retrage Lei de la bancomate (ATM) din zona. Receptia va poate indica locatia ATM-urilor din apropiere.
• Carduri de acces: La sosire, vi se preda cel putin un card magnetic pentru camera (doua carduri pentru camere duble, la cerere). Va rugam sa aveti grija de aceste carduri; in caz de pierdere, anuntati receptia (pierderile pot atrage o taxa de inlocuire). Cardurile trebuie returnate la plecare.
• Checkout express: Daca aveti o plecare foarte matinala si doriti sa faceti formalitatile de plata cu o seara inainte, informati receptia. Va putem pregati factura si nota de plata in avans, pentru a usura procesul dimineata devreme. Totusi, va trebui sa predati cardurile de camera dimineata cand plecati efectiv.
Pentru orice intrebari referitoare la plati, facturi sau tarife, echipa de la receptie va sta la dispozitie. Transparenta si corectitudinea in facturare sunt importante pentru noi, asa ca nu ezitati sa cereti detalii daca ceva nu este clar.
Informatii despre menaj, intretinere si obiecte pierdute
Ne dorim ca sederea dumneavoastra sa fie cat mai confortabila, iar camera dumneavoastra sa ramana curata si bine intretinuta. Cateva informatii privind serviciile de menaj (housekeeping), intretinere tehnica si gestionarea obiectelor pierdute:
• Curatenia in camere: Serviciul de menaj se efectueaza zilnic, de obicei intre orele 9:00 – 16:00. Cameristele vor curata camera, vor aranja paturile si vor reimprospata prosoapele si articolele de toaleta, conform politicii hotelului. Lenjeria de pat se schimba o data la doua zile (la fiecare doua nopti de cazare) sau la cerere. Prosoapele din camera se schimba la doua zile; daca doriti schimbarea zilnica a prosoapelor de baie, lasati-le pe jos in baie (conform politicii Pro Natura, prosoapele agatate pe suport vor fi considerate ca doriti sa le refolositi – vezi Recomandari ecologice). Daca nu doriti sa fiti deranjat la un moment dat, agatati pe usa semnul „Nu deranjati / Do Not Disturb”.
• Articole de baie si consumabile: Camera este echipata cu articole de baie (sapun, gel de dus, sampon, casca de dus etc.). Daca aveti nevoie de suplimentarea lor, adresati-va cameristei sau receptiei
• Serviciu de spalatorie: Oferim servicii de spalatorie si curatatorie pentru hainele oaspetilor, contra cost. In dulapul din camera veti gasi un sac pentru rufe si un formular pe care puteti nota articolele pe care doriti sa le spalam/calam. Puneti articolele in sac si lasati-l in camera, completand formularul, apoi anuntati receptia sau camerista. Rufele culese pana la ora 10:00 vor fi returnate in aceeasi zi, in jurul orei 18:00, iar cele preluate dupa ora 10:00 se vor intoarce a doua zi. Tarifele pentru spalatorie/curatat (pe bucata, in functie de tipul de articol) sunt listate in formularul respectiv. Plata acestor servicii se adauga pe nota camerei dvs. Puteti solicita si serviciu de calcat haine (calcatorie) daca aveti articole mototolite in bagaj – fie prin trimitere la spalatorie, fie va putem aduce un fier si masa de calcat in camera pentru uz temporar.
• Intretinere tehnica: Daca observati vreo defectiune sau problema tehnica in camera (de exemplu: un bec ars, o defectiune la aer conditionat/sistem de climatizare, scurgeri la baie, TV nefunctional etc.), va rugam sa informati imediat receptia. Echipa tehnica de mentenanta este disponibila zilnic pentru a remedia prompt orice inconvenient. Scopul nostru este ca toate dotarile camerei sa functioneze in parametri optimi. De asemenea, daca ramaneti blocat accidental in afara camerei (ex: nu functioneaza cartela, ati uitat cartela in camera), adresati-va receptiei – vom trimite pe cineva imediat sa va ajute (fie cu un duplicat de cartela, fie cu un tehnician).
• Obiecte pierdute / uitate: Orice obiect gasit in incinta hotelului (camera, zone publice) este predat la Departamentul de Obiecte Pierdute de la receptie. Daca ati pierdut ceva, mergeti la receptie si intrebati; daca item-ul a fost gasit, vi se va returna dupa o scurta verificare (va trebui sa descrieti obiectul pentru confirmare). In cazul in care descoperiti dupa plecare ca ati uitat ceva in camera, contactati-ne cat mai curand; daca item-ul a fost gasit de echipa de curatenie, putem sa vi-l expediem prin curier (costurile de livrare vor fi suportate de dumneavoastra). Hotelul pastreaza obiectele uitate pentru o perioada de aproximativ 30 de zile. Va rugam sa aveti grija sa nu uitati lucruri la check-out; verificati seiful, dulapurile si prizele (pentru incarcatoare).
• Daune si incidente: In eventualitatea putin probabila in care deteriorati accidental ceva in camera (mobila, echipamente, lenjerie) sau varsati lichide pe covor/mobilier, va rugam sa anuntati receptia cat mai curand. Multe incidente minore pot fi remediate usor daca intervenim prompt (de ex., o pata se curata mai usor imediat decat dupa ce s-a uscat). Politica noastra nu este punitiva – intelegem ca se pot intampla accidente. Totusi, in cazuri de daune majore provocate de neglijenta sau nerespectarea regulilor hotelului, ne rezervam dreptul de a imputa costul reparatiilor/curatarii suplimentare la nota de plata (conform termenilor de cazare).
• Solicitari speciale: Daca aveti vreo cerinta speciala legata de curatenie (de exemplu, doriti o perna in plus, o patura suplimentara sau aveti nevoie de aerisire suplimentara, etc.), comunicati personalului de menaj sau receptiei. Vom face tot posibilul sa va satisfacem cererea in cel mai scurt timp.
Prin mentinerea camerei intr-o stare buna si cooperarea cu personalul nostru de menaj, vom putea asigura un mediu curat si placut pe toata durata vacantei dumneavoastra.
Recomandari ecologice (Pro Natura)
Hotelul Savoy se angajeaza in protejarea mediului inconjurator si incurajeaza practicile sustenabile, reunite sub programul nostru „Pro Natura”. Va invitam sa fiti alaturi de noi in aceste eforturi, prin cateva gesturi simple:
• Reutilizarea prosoapelor: Daca considerati ca un prosop de baie poate fi refolosit, va rugam sa il agatati pe suportul din baie dupa utilizare. Cameristele nu il vor inlocui, reducand astfel consumul de apa si energie. Daca doriti totusi prosoape curate, lasati-le pe cele folosite pe podeaua din baie, iar personalul de menaj le va colecta si schimba. Aceasta practica, indicata si prin cardurile din baie, ne ajuta sa economisim resurse importante.
• Economisirea apei si energiei: Va rugam sa inchideti robinetele de apa atunci cand nu aveti nevoie de ele (in timp ce va periati pe dinti, de exemplu) si sa opriti dusul cand va sapuniti. De asemenea, stingeti luminile si aparatele de aer conditionat cand parasiti camera. Folositi modul economic al aerului conditionat atunci cand este posibil. Camerele sunt prevazute cu card de electricitate pentru a evita consumul inutil in absenta oaspetilor.
• Reciclarea deseurilor: In camera aveti un cos de gunoi pentru deseuri menajere. Pentru ambalajele reciclabile (sticle, doze, hartie), personalul nostru le va separa la curatenie. Va rugam sa nu aruncati baterii sau electronice stricate la gunoiul menajer – predati-le la receptie pentru a fi reciclate corespunzator. Participam la programul national de colectare selectiva a deseurilor si ne straduim sa reducem cantitatea de deseuri trimisa la groapa.
• SGR – returnarea ambalajelor: Dupa cum a fost mentionat la Servicii incluse – Minibar, hotelul respecta sistemul de garantie-returnare a ambalajelor pentru bauturile incluse. Prin returnarea sticlelor si dozelor goale (lasandu-le in camera pentru a fi colectate), ne ajutati sa le introducem in circuitul de reciclare. Va multumim pentru cooperare!
• Schimbarea lenjeriei la 2 zile: Practica noastra de a schimba asternuturile la fiecare doua zile (nu zilnic) reduce consumul de apa, detergent si energie, fara a compromite confortul oaspetilor. Daca aveti totusi nevoie de asternuturi proaspete inainte de termen, va rugam sa anuntati – vom onora cererea.
• Aer conditionat – utilizare responsabila: Pe langa oprirea acestuia cand balconul este deschis, va sugeram sa setati o temperatura rezonabila (ex. 23-24°C in loc de 18°C, pentru aparatele de aer conditionat) pentru a economisi energie electrica. Diferentele mari de temperatura fata de exterior consuma mult curent si pot cauza disconfort.
• Demersurile hotelului: Savoy Mamaia ia masuri pentru a fi cat mai eco-friendly, de la utilizarea becurilor economice si a senzorilor de prezenta pe holuri, pana la implementarea de sisteme moderne de tratare a apei piscinei cu impact redus asupra mediului. De asemenea, colaboram cu furnizori locali pentru alimente, reducand astfel transportul si sustinand comunitatea.
• Implicarea personalului si a oaspetilor: Intreg personalul nostru este instruit in spiritul protejarii mediului – veti vedea, de exemplu, ca nu se schimba zilnic toate prosoapele decat la cerere, sau ca se colecteaza separat resturile reciclabile. Va invitam si pe dumneavoastra, ca oaspete, sa aderati la aceste principii verzi, astfel incat generatiile viitoare sa se poata bucura de aceleasi frumuseti naturale.
Orice gest, oricat de mic, conteaza. Va multumim ca ne ajutati sa facem din Hotel Savoy un loc prietenos cu natura!
Informatii suplimentare utile (parcare, taxi, excursii, teren de tenis, trezire telefonica etc.)
In final, dorim sa va oferim cateva informatii diverse care v-ar putea fi de folos pe durata sejurului:
• Parcare auto: Asa cum am mentionat, parcarea hotelului este gratuita pentru oaspeti, in limita locurilor disponibile. Parcarea se afla in fata hotelului si este pazita. Va rugam sa parcati doar in zonele indicate de personal. Hotelul nu raspunde de eventualele pagube produse autoturismelor in parcare, dar zona este monitorizata si pazita permanent. Daca doriti sa va asigurati un loc, cel mai bine este sa ajungeti la ore rezonabile in ziua check-in-ului, cand sunt mai multe locuri libere (check-out-ul altor turisti se face pana in ora 12). In caz ca parcarea e completa, va putem indruma catre parcari publice din apropiere (unele pot fi cu plata prin SMS).
• Transport si taxi: StațiuneaMamaia beneficiază de servicii de taxi și transport în comun. Taxiuri pot figăsite în fața hotelului sau în apropiere, mai ales în sezon. Pentru siguranța dumneavoastră și pentru a beneficia de tarife corecte, vă recomandăm ca solicitarea unui taxi să fie făcută prin intermediul personalului de la recepție De asemenea, exista autobuze locale (Linia 5-40 Mamaia) care fac legatura cu orasul Constanta – statia cea mai apropiata este la ~500 m de hotel. Intrebati la receptie pentru orare.
• Excursii si agrement extern: Zona litoralului ofera numeroase atractii. La cerere, va putem ajuta sa organizati excursii de o zi sau jumatate de zi, cum ar fi: vizita la Delfinariul si Acvariul din Constanta, tur ghidat al Cetatii antice Histria, excursie la Delta Dunarii (pornire din Portul Tulcea, cu transfer asigurat), plimbare la Ferma de midii din Dalboka (Bulgaria) sau tur al cramei Murfatlar. In lobby gasiti pliante cu oferte, iar receptia poate intermedia legatura cu agentii locale de turism partenere. De asemenea, in Mamaia exista telegondola (instalatie de transport pe cablu) ce ofera o panorama frumoasa a statiunii de la inaltime – statia de imbarcare „Cazino” se afla la ~2 km de hotel. Intrebati la receptie pentru detalii despre aceste activitati recreative.
• Terenuri de sport: Direct pe plaja noastra veti gasi un teren de volei si unul de mini-fotbal/tenis pe nisip, disponibile gratuit oaspetilor. Puteti imprumuta minge de volei sau mingea de fotbal de la echipa de animatie. Aceste terenuri sunt deschise toata ziua; seara (daca doriti sa jucati dupa apus). In apropiere (zona Cazino Mamaia) exista si terenuri de tenis de camp cu zgura, ce pot fi inchiriate contra cost de la cluburile sportive locale – daca doriti sa jucati tenis, va putem pune in legatura cu administratorii respectivi.
• Serviciu de trezire (wake-up call): Daca doriti sa fiti trezit la o anumita ora, va rugam sa contactati receptia cu o seara inainte sau cu cel putin 30 minute inainte de ora dorita. Vom asigura un apel telefonic in camera la ora solicitata, pentru a va ajuta sa nu pierdeti un eveniment sau un transfer.
Speram ca aceste informatii va vor fi utile si va vor ajuta sa aveti o experienta cat mai placuta. Va dorim, in continuare, sedere agreabila si va stam la dispozitie pentru orice alta intrebare sau nevoie.
Va multumim ca ati ales Hotel Savoy Mamaia!